dario1 pisze:
Tydzień temu bawiłem się z licznikiem od mojego auta i tak wyskalowany jest do 240 km/h
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
wartość wybita W=0,8 dyfer orginał 3,46. Może to coś ci pomoże

To, że jedyny dyfer który pasuje do mojego auta oprócz 300D wkładany był również do W116 350 to już wiem - akurat u mnie siedzi dyfer od W116

. Niestety nijak nie potrafię dojść do tego, jak powiązać przełożenie dyfra i ten magiczny współczynnik - a tak naprawdę najbardziej interesuje mnie, czy któryś z posiadanych przeze mnie prędkościomierzy będzie miał taki sam współczynnik, co pozwoli na prawidłowe wskazania w kombinacji z właściwym dyfrem. Bo akurat licznika do 300D nie mam, za to mam kilka innych.
Dodano po 5 godzinach. 52 minutach.:dario1 pisze:
Mam coś takiego pod ręką
prędkościomierz nr części 123 542 44 01 wyskalowany do 160km/h i W=0,935
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
Mam dwa zegary skalowane do 160, jeden ma W=0,935, drugi W=0,880 (nr elementu 123 542 56 01), czyli nie ma innej możliwości, jeden jest do dyfra 3,92 a drugi do 3,69 - tylko który do którego?
Pozostaje pytanie: czy w W123 w zegarze skalowanym do 180 W jest takie samo jak w W116 z zegarem do 240 czyli 0,8 czy inne? I jaka jest zależność pomiędzy W a przełożeniem dyfra?