MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 12:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 25, 2008 9:49 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 24, 2007 11:43 am
Posty: 48
Lokalizacja: Radom
no własnie jakie powinno być silnik 300 d rocznik auta 1978,u mnie na starym silniku było 21,24,22,24,24,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 25, 2008 9:58 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
24 to ostatni pomiar silnika do jazdy, poniżej to raczej juz remont.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 25, 2008 10:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 10, 2008 1:55 pm
Posty: 227
Numer GG: 392926
Lokalizacja: Radom
zgadza sie i max roznica miedzy tlokami 0,3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 25, 2008 11:06 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 24, 2007 11:43 am
Posty: 48
Lokalizacja: Radom
A podziękował chłopaki,z ukłonami dla THC <br>Dodano po 1 minutach.:<br> a jakie jest najwyższe cisnienie iczemu u mnie były takie róznice?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 26, 2008 12:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 16, 2007 1:23 pm
Posty: 146
Numer GG: 2480923
Lokalizacja: Kraków
Mam pytanie dlaczego ze stronki z danymi technicznymi kompresja dla 300D wynosi 21.5 czy chodzi tu o stosunek 1:21.5??? co w przeliczeniu daje około 25 bar??
Różnice wynikają z nierównomiernego zużycia elementów... I u Ciebie są one zbyt wysokie..

pozdrawiam

_________________
Serwis motocykli, sprzedaż części,
www.tech-moto.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 26, 2008 7:50 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
no bez przesady
różnica jest do przyjęcia gdy ma do 1,5 bar

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 26, 2008 4:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
A pomiary były robione na zimnym , czy rozgrzanym silniku. Ksiażka podaje, ze dla dobrego silnika, pomiar na ciepłym wynosi 24-28 atm. Duza róznica jest miedzy 1 , a 2 cyl. Wyreguluj zawory moze to zniweluje róznice w jakims stopniu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 26, 2008 5:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
darus pisze:
Ksiażka podaje, ze dla dobrego silnika, pomiar na ciepłym wynosi 24-28 atm.


To może książka Etzolta?
Na ciepłym kompresja nie ma takiego znaczenia, jak na zimnym gdzie potrzebna jest do zaskoku.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 27, 2008 5:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Właśnie do tego zmierzam, jeżeli na zimnym silniku byłoby po 22 atm., to silnik jak najbardziej jest w dobrym stanie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl