A ja nadal bede upieral sie przy swoim - widzialem jedno 123 Kombi w b. dobrym stanie (mowie o zadbanym wnetrzu), natomiast nie bede upieral sie jesli chodzi o ogolny stan techniczny, gdyz oko stojac kolo samochodu ciezko to ocenic. Teraz powstaje pytanie: co lepsze - dobra mechanika, zgnila blacha, czy na odwrot?
Peugeotow 505 w Polnocnej Afryce jest multum - te samochody byly produkowane na licencji w Tunezji i zmotoryzowaly arabska czesc Czarnego Ladu. Najbardziej popularne wsrod taksowkarzy sa wersje kombi - w przestrzen bagazowa wstawia sie drewniana lawke i w ten oto sposob taksiarz moze przewiezc do 7 pasazerow

W ogole fajnie przejsc sie ulicami Kairu czy Hurghady i popodziwiac bryki z lat 60ych i 70ych, ktorych jest tam na peczki i ktore normalnie uczestnicza w ruchu drogowym bez zadnej oznaki korozji. W zeszlym roku widzialem w Hurghadzie Poloneza (byla wersja tropikalna tego samochodu - z innym filtrem powietrza) - jeden z pierwszych modeli, popularny "borewicz", a takze Fiata 125p. Poza tym duzo tez jezdzi tam Fiatow 128 (na ich licencji Jugoslowianie produkowali popularna Zastave 1100). natomiast nudne jest to, ze wiekszosc samochodow jest w kolorze nadwozia bialym - ciekawe dlaczego?
