MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 10:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lut 07, 2009 2:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ostatni regulowałem zawory w swoim OM 615, jak się domyslacie musiałem odłączyc ciegna gazu od pokrywy zaworów. od tego czasu silnik schodzi z obrotów z opóźnieniem, uciazliwe jest to szczególnie przy zmianie biegów, tarcza sprzęgła dostaje po dupie. Sam mechanizm ciegien działa dobrze, nie zacina się, dobrze odbijaja spręzyny, jednak po rozłączeniu mechanizmu od pompy silnik szybciej spada z obrotów. Skróciłem łącznik przy pompie, skręcając go, ale dalej to samo. Moze jakieś sugestie. Dodam, że wolne obroty ma prawidłowe, nie sa za niskie , ani za wysokie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 10:01 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 19, 2008 10:44 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Łódź
Witam,
nie wiem jak jest u Ciebie, ale u mnie było podobnie jak zacinała się linka od podkręcania obrotów - to pokrętło po lewej stronie kierownicy.

_________________
w208 230 Kompressor - obecnie
w123 240D - nie tak dawno :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 09, 2009 6:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Linka sie nie zacina, obroty płynnie regulują sie pokrętełkiem, skróciłem troche łacznik przy pompie i jest jakby lepiej, a moze to tylko moje schizy, sam nie wiem.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 09, 2009 7:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Co do tej linki od gazu to może być dobry trop, jak masz gaz zwolniony całkowicie i obroty na lince nie podkręcone to masz tę linkę naprężona, czy luźną? Jeśli nie jest luźna to popuść i sprawdź. U mnie przeciąga obroty zawsze jak ta linka jest naprężona, też chyba kiedyś o to pytałem i nikt mi sensownie nie napisał o co chodzi, efekt jest taki że już z dwa lata jeżdżę bez "ssania" [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 10, 2009 5:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Własnie o to chodzi, ze linka jest luźna, na początku za mocno ją naciagnąłem i obroty były za wysokie, ale to poprawiłem. Jak juz pisałem, moim zdaniem jest juz lepiej i chyba tak musi zostać, dzieki wszystkim za podpowiedzi.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl