MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 9:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 15, 2009 12:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Jak to według was wygląda?? Zrobiłem kilka zdjęć i proszę powiedzcie mi czy da się z tym coś zrobić. Proszę o rozsądne opinie. Czy jest czego się "złapać"

Tak to wygląda bardziej "z tyłu"

Obrazek

To bardziej "z przodu"
Obrazek

Mocowanie dyfra
Obrazek

I najważniejsze GDZIE SIE ZNAJDUJĄ TE PIEROŃSKIE PODŁUŻNICE, KTÓRY TO ELEMENT prosze zaznaczcie to na fotkach. Dziekuje. :)

_________________
w123 300D ASB 78' -Tęsknie za nią...
VWagenWagen Passat B3 - Kombi, poprostu
W201 2.3E 92' - garażuje


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:04 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Obrazek


Obrazek

Obrazek


Rozsądna opinia to huta , a mniej rozsądna to śmigaj dokąd sie da i nic z tym nie rób.

Tylne podłużnice sa to dwa płaskowniku które idą od mostu pod bagażnikiem .Poprzeczna trzyma dyfer, podłużne bagażnik.
Przednie masz też zaznaczone na miom zdjęciu.

To to auto, które stało tydzień na kołkach żeby naprostować tył?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 03, 2009 11:01 am
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
Z tego co widać nie jest tak źle widać ślady bitexu :), to zardzewiałe miejsce w sumie nie przeszkadza pamiętaj tylko że rudzielce są wredne i lubia się rozprzestrzeniać :) ja przejąłbym się raczej wyciekami oleju (prawdopodobnie z uszczelniacza w dyfrze).

_________________
W123 300D automatik '83


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Tak, dokładnie to ten sam samochód. Dowiedziałem sie że beczka miała kiedyś wypadek na wsi.... Podobno na kufer sie przewróciła przyczepka od traktora.... śmiech:)

Nie wiem co robić, dużo w tej RazDwaTry już porobiłem i w sumie mi szkoda jej zezłomować. Ale wiadomo trumną też nie chce jeździć.

To z tyłu takie brzydkie to da się jakoś tanio naprawić?? Auto to 100% szczepan także nie zależy mi na jego oryginalności, i powiedzmy "wyglądzie". Chciałbym żeby jeszcze mi trochę pojeździł. Jestem w kropce ponieważ jak ma się "coś" urwać to tym razem beczka pójdzie pod młotek DOSŁOWNIE, Porozbieram ją chyba i to co dobre schowam do piwnicy (silnik + asb, przednie zawieszenie, most, wał, elementy wnętrza itp)

Najgorsze że mam ogromny sentyment do tego auta i przejechane ponad 130 000 km w bardzo niedługim czasie (rok) Także jestem pewien że wiecie co mogę czuć.

Prawda jest taka że nie chce się gdzieś zabić.
Powiedzcie jak to najlepiej ugryźć. Wiadomo... Jak nie wiemy o co chodzi to chodzi o kase....

Dzięki za szybkie info.

_________________
w123 300D ASB 78' -Tęsknie za nią...
VWagenWagen Passat B3 - Kombi, poprostu
W201 2.3E 92' - garażuje


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Jeśli chcesz to auto dalej eksploatować, to radzę pospawać to najgorsze miejsce. Ciężko ocenić koszt, bo z jednego zdjęcia za dużo nie widać. Resztę możesz sobie odpuścić, tak samo te wycieki z mostu, bo jedynie się poci a nie leje olejem. Kontrolować stan oleju (w moście) i dalej połykać kilometry ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:33 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 03, 2009 11:01 am
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
To brzydkie coś jak masz pojęcie o blacharce i konserwacji to: spawarka, kawałki blachy ze trzy browarki (opcjonalnie), drucianka na wiertarke podkład, konserwacja. Osobiście jeździłem moją ostatnią beczunią do momentu kiedy odpadł kawałek podłużnicy z mocowaniem stabilizatora ale powiem ci że jeśli pod tą konserwacją nie ma rdzy to można spokojnie śmigać.

_________________
W123 300D automatik '83


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
bobasspr pisze:
Tak, dokładnie to ten sam samochód.


No to nie mam pytań

bobasspr pisze:
Najgorsze że mam ogromny sentyment do tego auta i przejechane ponad 130 000 km w bardzo niedługim czasie (rok) Także jestem pewien że wiecie co mogę czuć.



No bez jaj , to tylko kupa blachy ,z przewaga kupy , a nie jakiś 7 litrowy krążownik w stanie kolekcjonerskim.

bobasspr pisze:
Prawda jest taka że nie chce się gdzieś zabić.


Prawda was wyzwoli :)


Nie masz floty na naprawy, to śmigaj dokąd się da, w miarę powoli.
Nie naprawiaj tego bo w sumie po co?
Albo od razu potnij, sprzedaj graty i szukaj czegoś w miarę do jazdy , trzy tysiące starczy na jakiś sfatygowany egzemplarz.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 3:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:48 am
Posty: 667
Lokalizacja: Trójmiasto
Zakładasz kolejny temat o tym samym (powiedzmy) "samochodzie" i z tymi samymi pytaniami: czy warto, czy jest sens itp.

Sam nie wiem czego ty jeszcze oczekujesz. Poklasku???

Przecież wałkowaliśmy kiedyś temat i mogłeś przyjąć do wiadomości lub nie tamte opinie...

_________________
W123 200 '82


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 4:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Tak, tylko wtedy nie było podłogi po lewej stronie. Teraz podłoga jest ale to co pokazuje to tego nie widziałem jak dawałem MB do naprawy. A koleś mi powiedział że "nie kazałem tego robić to nie robił|"

Nie miałem dostępu do kanału będąc w norwegii i nie wiedziałem jak to auto wygląda. Fakt, że mechanik miał zrobić podłogę i tyle.
Na blacharce nie znam się w ogóle, nie mam pojęcia co i jak.

A co do krążownika to chyba nie było większych silników w tych modelach, no i kufer sie NIE naprostował.

_________________
w123 300D ASB 78' -Tęsknie za nią...
VWagenWagen Passat B3 - Kombi, poprostu
W201 2.3E 92' - garażuje


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 5:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 15, 2007 9:39 pm
Posty: 323
Lokalizacja: Perzów
U Ciebie w porównaniu do mojej Beczki to jest bajka. Ja miałem już przegnite przednie nadkola, podłóżnice. Auto niezgodne z oryginałem. Wolałem pozbyć się papierów i sprzedać na części, bo remont jest nie opłacalny.

_________________
Fiat 126elx - EX, tradycyjnie pierwsze auto
Mercedes W123 300D 1980 - ex, szkoda że go sprzedałem...
Mercedes w202 C220D Elegance- już 8 rok rok ze mną. Będzie klasyk?
Mercedes A208 200Kompressor Avantagrde- wóz na lato


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl