MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 9:28 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 8:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Przemcio pisze:
chłodnica jest ok,nie jest zakamieniała,grzeje się przy dużych prędkościach,termostat oryginalny,już się poddaję,czuję że blok jest zakamieniały,a jeszcze jedno co przyuważyłem to wolno temperatura wzrasta :cry:


A może to pompa płynu chłodzącego się poddała?
Pozdrawia uprzejmie Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 9:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
A plyn ucieka czy jest staly poziom? Z tego co mowisz chlodnica odpada. A na wlaczonym silniku jak chodzi wisko?

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 05, 2008 10:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 24, 2007 11:43 am
Posty: 48
Lokalizacja: Radom
witam ,problem rozwiązałem sam,wina była w termostacie,ale wymieniłem na trzeci i jest ok,jak to dobrze mieć dawców częsci,pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 06, 2008 7:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 03, 2007 7:05 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
hehe :lol: tak myślałem, dla tego pytałem jak sprawdzałeś czy sprawny

_________________
było: kilka 126p, polonez i maruti 800
jest: fsm 126p '89 "rajdooffka"
Seat Marbella '90 843ccm "nicniemający małopalący"
marzenia:
w110 190D
R107 z V8


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 06, 2008 8:58 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 24, 2007 11:43 am
Posty: 48
Lokalizacja: Radom
Tak tak,podejrzewałem że ten termostat moze byc od benzyny i nie zapomniec założyć dobrze termostat Pozdrawiam i wszystkim dziękuję


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 07, 2008 11:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Mam małe pytanie - do jakiej maksymalnej prędkości jest wyskalowany oryginalnie licznik w 300d automat?? U mnie ktoś poprzerabiał i nei wiem czy jest dobrze. Dziekuje za info.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 12:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
bobasspr pisze:
Mam małe pytanie - do jakiej maksymalnej prędkości jest wyskalowany oryginalnie licznik w 300d automat?? U mnie ktoś poprzerabiał i nei wiem czy jest dobrze. Dziekuje za info.

180 km/h - jedyny silnik z tym zegarem. Nie ma znaczenia czy automat czy nie. Nie wiem do ilu miał 300D turbo, wg danych inny dyfer czyli prędkościomierz też inny.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 11:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Pięknie dziękuje za info. Zadałem to pytanie ponieważ u mnie jest do 160 i wg GPS LICZNIK STRASZNIE OSZUKIWAŁ. Dzięki za pomoc.:)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 08, 2008 3:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
bobasspr pisze:
Pięknie dziękuje za info. Zadałem to pytanie ponieważ u mnie jest do 160 i wg GPS LICZNIK STRASZNIE OSZUKIWAŁ. Dzięki za pomoc.:)

Ja mam dyfer 3,69 i licznik do 200 (zakładam że z 230 na gaźniku, ale nie wiem do jakiego dyfra) i pokazuje dokładnie wg GPSu. Niestety na trasie silnik sie mocno męczy z takim dyfrem.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 12:01 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 03, 2009 11:01 am
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
Podpinam się bo mam podobny problem i objawy wskazujące na zakamienioną chłodnicę ale mam kilka pytań.

Raz - co można wywnioskować z tego że dolny przewód chłodnicy przy silniku rozgrzanym do 90 stopni jest zimny, (termo wymieniony wisko kręci że szum płoszy okoliczne ptactwo, ogrzewanie działa) ?

Dwa - w jaki sposób zużywa się termostat czy to tylko kwestia nalotu / zakamienienia czy też utrata właściwości termicznych ? I w związku z tym jeszcze pytanie - co sądzicie o kąpieli termostatu w takim specyfiku jak ług / wodorotlenek sodu? Ojciec niegdyś pracował w stoczni i podobno używało się tego do usuwania kamienia kotłowego. Taki roztwór wodny NaOH to naprawdę mocna rzecz, tylko czy i na ile skuteczna jeśli chodzi o usuwanie zanieczyszczeń np. termostatu. W sumie to nawet korci mnie wlać to do układu chłodniczego ale zdrowy rozsądek odradza hehe [zlosnikz]

_________________
W123 300D automatik '83


Na górę
 Tytuł: wina termastatu
Post: czw mar 19, 2009 1:50 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 24, 2007 11:43 am
Posty: 48
Lokalizacja: Radom
moze byc wina termostatu ze sie nie otwiera,a druga sprawa to nie kombinuj z teromostatem w zadnych kwasach,zapewne stracił włsciowsci termiczne


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 2:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam
Przerabialem ostatnio temat termostatu w 300TDT
Objawy:
- auto przez caly czas niedogrzane
- na potencjometrze temp. ponizej 80°C
- slabo dzialajace ogrzewanie
Wnioski:
- inne termostaty dla benzyn inne dla ON (inne tem. otwierania)
- zamienniknowy kosztowal mnie ok. 60 zl (do 300TDT inny niz do 300D)
Rezultaty:
- super ogrzewanie
- temp. w normie troszke ponad 80°C

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl