MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 9:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 22, 2009 12:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Witam szanowne grono, chcialem zrobic dobry uczynek i doprowadzic do porzadku elektryczy szyber w beczce mojej siostry. Otoz przed ingerencja szyber chodzil jak za kare (czyli bardzo wolno), wiec stwierdzilem ze rozbiore przeczyszcze co sie da i zloze na nowo. Tak tez zrobilem, efekt? Chodzi jeszcze wolniej. Jak mu pomoge reka to jest w stanie sie otworzyc w pelnym zakresie , zamknac z reszta tez.:). Jednakze chcialbym zeby chodzil szybciej i z mniejszym oporem. Wie ktos jak to mozna wyregulowac?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 5:03 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Będzie łatwiej, jeśli napiszesz co i jak zrobiłeś do tej pory.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 6:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Rozłozyłem przeczysciłem co sie dało i złozyłem na nowo. 8)

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 6:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Zainteresuj się sprzęgłem w bagażniku.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 6:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Na pewno nie nasmarowałeś tego czego powinieneś ;) Bo pewnie źle szukałeś w archiwum [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 7:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Zainteresuj się sprzęgłem w bagażniku.
A ja myslałem ze automaty nie maja sprzegła [zlosnikz] A tak powaznie to o co come on? <br>Dodano po 6 minutach.:<br>
bary123ce pisze:
Na pewno nie nasmarowałeś tego czego powinieneś ;) Bo pewnie źle szukałeś w archiwum [zlosnik]

To prosze kolego oswiec mnie bo bładze [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 7:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... zyber+smar

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 7:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
diablos25 pisze:
A tak powaznie to o co come on?



W bagażniku jest po lewej stronie koło zawiasu klapy, pod plastikiem , silnik szyberdachu.

W I i II serii (chyba do '81) jest to płaski mechanizm, nie znam go dobrze, ale śrubę pewnie widać, i ją dokręcasz, wtedy zwiększasz tarcie i mechanizm lepiej ciągnie i pcha płytę.

Tak dla szukaczy, mechanizm ten płaski, można zainstalować w miejsce nowszego, okrągłego, takiego jak w 124.
Płaski trzeba montować odwrotnie i ściąć jeden róg, przycisk działa wtedy tez odwrotnie.


U Ciebie oczywiście moze być jakaś lipa w prowadnicach, bród, rdza czy np. foch auta , które chcesz sprzedać [cool] [cool] [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 7:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Linki nie smarowałem to fakt i sruby tez nie ruszalem, lecz reszte zrobiłem wydaje mi sie perfect. nawet male ryski na prowadnicach zlikwidowałem papierem p400. Zobacze to sprzegło w pierwszej kolejnosci a pozniej linke, z tym ze nie wiem do konca jak ja nasmarowac? Wyjac ja calkowicie czy jak?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 8:03 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Linki nie trzeba smarować jakoś specjalnie , ana tworzy mały opór w pancerzu i na pewno nie blokuje otwierania dachu.
Może być tez wyrobiony tryb po którym przesuwa się linka, ja miałem wystrugany z płyty mdf hehehe.


Nie smarowałem linki, ale zrobiłbym to albo przez bagażnik wpychając smar do pancerza(rurki),albo od strony płyty tak samo.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 8:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
diablos25 pisze:
nawet male ryski na prowadnicach zlikwidowałem papierem p400.

Prowadnice nie mają tu takiego znaczenia. Najważniejsze to nasmarować rurkę (pancerz), w którą wchodzi rurka mniejszej średnicy od tyłu płyty dachu! Na 99,9% to jest przyczyną!

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl