MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 8:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka stacyjka?
Post: czw kwie 02, 2009 6:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:47 am
Posty: 48
Witam wszystkich
Mam pytanie - jakiej stacyjki powinienem szukać do Mercedesa W123 300D 1982 - palony z kluczyka? Muszę jednak dodać że oryginalnie był założony silnik 250 benzyna i stą moja wątpliwość jaką stacyjkę zamówić - benzynową czy dieslowską... (bo chyba są różnice?) Czy idzie jakoś ją rozpoznać bez jej wyciągania z kolumny? Problemem jest to, że się zablokowała i nawet jak rozkręcę kolumnę to nie wiem jak ją wyciągnąć bo przecież jak nie przekręcę kluczyka to nie zwolnię blokady... Pomóżcie - rozwiercać? Flex...? :(
Z góry dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 7:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Tak stacyjki są rużne,zobacz jeszcze ten temat,może sie odblokuje
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... t=stacyjka

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 7:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ale jeżeli silnik juz jest zamieniony, więc musi być tam stacyjka od diesla. Stacyjka od diesla różni się wyprowadzeniami na przewody podcisnieniowe.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 02, 2009 7:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Flex'em można ściąć ten zadzior, który nie pozwala na wyciąganie stacyjki bez przekręcenia kluczykiem, wtyczkę można rozebrać i odłączyć. jak ściągniesz osłony i wyciągniesz zegary, to można będzie poznać jaka jest stacyjka- diesel będzie miał dwa przewody na podciśnienie, które będa podłączone do stacyjki, benzyna ich nie będzie miała.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl