MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob mar 14, 2009 12:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
Jakies pomysly?



Cytuj:
Ja stawiam dalej na problemy z elektryką -jak tam świece/kopułka/fajki?


układ zapłonowy to nie tylko kable...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 1:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
kable nowe syntech
swiece sprawdzane - sa dobre
palec w kopulce nowy
kopulka wymieniona tez na dobra + czyszczone wszystkie styki
cewka sprawna

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 4:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:29 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Wronki wlkp
Witam!
Zawsze w przypadku niesprawności silnika, paliwo może się dostawać do oleju.Niepracujący silnik dostaje dawkę, której nie spala,coś się ztym musi dziać- spływa do oleju. Miałem taką sytuację w dieslu. Nie znam konstrukcji benzynowych silników,ale w mojej karierze z rzęchami,przyczną by la nieszczelna membrama pompy paliwa.

_________________
w115 to żaden cud,ale kto kocha ten wybacza


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 15, 2009 5:20 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
I.T pisze:
kable nowe syntech


te kable sie raczej nie nadaja do M110 (przynajmniej mojego)
moze twojego tez?? one nie maja odpowiedniej oporności.


I.T pisze:
swiece sprawdzane - sa dobre
palec w kopulce nowy
kopulka wymieniona tez na dobra + czyszczone wszystkie styki


a jak sprawdzales swiece???

a przeczyszczenie kopółki nie zawsze pomaga, moze np byc peknieta ;ub tak zuzyta ze czasmi trzeba ja tylko wymienic na nową.


heted pisze:
przyczną by la nieszczelna membrama pompy paliwa.

w przypadku M110 (k-jetronic) to jest inna pompa paliwa i nie ma w niej membrany jak np w maluchu.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 16, 2009 2:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Friends call me misha pisze:
a czy jest możliwe że np wczesniej ktoś go zalał jakimś gęstym olejem, lub dodał jakąś chemię w celu uszczelnienia silnika- a po wymianie oleju bez "dodatków" silnik dalej puszcza?


Coś takiego nie mialo miejsca...
Silnik ja sprzedalem, więc wiem na 100% ze uszlachetniaczy nie było.Chyba ze zrobil to koles ktory mi sprzedal auto, ale autem jechalem ze szczecina na kolach i chodzil bdb i silnik i skrzynia.
Kompresje silnik miał porzadna, aczkolwiek o ile pamietam jednej swiecy nie udalo mi sie wykrecic (a nie chcialem jest wyrwac z gwintem zeby sobie jeszcze wiekszego klopotu nie narpobic, poinformowalem kupujacego ).
Glowica (uszczelniacze zaworowe) byla takze chyba przyczyna zwiekszonego kopcenia na bialo po odpaleniu przy dluzszym postoju ktore ustawalo po paru minutach.

Howser dobrze pisze, jedyny sposób zeby benzyna dostala sei do oleju to przez pierscienie z cylindra który nie pali.

Nie wiem czy sie udalo wykrecic ta swiece, ale IT pisze ze ją sprawdzil. ale IMO trzeba spr. wtryski czy sie otwieraja przy malym cisnieniu,
a jak wtryski są dobre to musi byc to cos w elektryce.


szkoda za auto nie jezdzi tylko jest odpalane i pracuje na obrotach jalowych, czyli poziom benzyny sie zwieksza zamiast odparowac w czasie jazdy.Ale przyczyne lepiej usunąć niz zaczac jezdzic na takim oleju

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 16, 2009 5:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
też miałem problemu z M110, poczytaj mój wątek, a nóż coś się przyda:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... 0&&start=0

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 9:30 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Kolego a nie myślisz że jak silnik pali tylko na cztery to benzyna leję się dalej do cylindrów i to co nie wywali do kolektora to pierścieniami przepuści do oleju ,motor ma pracować na 6 a nie na połowę z dostępnych cylindrów ,znajd czemu nie pali na wszystkie .pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 03, 2009 5:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
Tak jak podejrzewalem benzyna lala sie przez cylindry na ktorych chwilo silnik nie palil. Przyczyna wszystkiego byly zle ustawione odleglosci na swiecach, powodowaly nie palenie. A dziwne bo nie byly to jakies wielkie rozbierznosci tylko wrecz minimalne. Od kiedy silnik pali na wszystkie cylindry benzyna nie leci w olej.

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 04, 2009 10:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
I.T pisze:
Po paru dniach na starych kablach na dworzu po nocy odpalilem samochod (bylo dosc wilgotno) i chodzil na 5 lub 4 cylindry. Pare dni takiego odpalania i sluchania jak bedzie chodzil spowodowalo ze znow benzyna siedziala w oleju.

Niewiem czy jak teraz zaleje i odpale go (juz na nowych kablach) i bedzie chodzil na 6 cylindrach czy dalej bedzie benzyna szla w olej.

Jakies pomysly?


Jeżeli auto nie pracuje na wszystkie cylindry, to paliwo podawane w nich przelewa sie po prostu przez cylindry do oleju, wielkiej filozofii w tym nie ma. Masz problem z układem zapłonowym ewentualnie paliwowym. <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
I.T pisze:
Tak jak podejrzewalem benzyna lala sie przez cylindry na ktorych chwilo silnik nie palil. Przyczyna wszystkiego byly zle ustawione odleglosci na swiecach, powodowaly nie palenie. A dziwne bo nie byly to jakies wielkie rozbierznosci tylko wrecz minimalne. Od kiedy silnik pali na wszystkie cylindry benzyna nie leci w olej.


A możesz mi odpowiedzieć co skłoniło Cię do nie wydania 35zł na nowe świece? Lepiej wydać kasę na kilkadziesiąt litrów oleju? Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, poćwiczyłeś sobie temat M110. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl