Dzięki
adalbertus. Zanim założyłem temat, szukałem na forum i znalazłem info, że musi być w pozycji "1". Ja niestety nie potrafię kręcić stacyjką "na złodzieja". Sprawę u mnie komplikuje to, że stacyjka jest od benzyniaka pierwszoseryjnego (jeśli był podział na serie w stacyjkach). Męczyłem się też z inną stacyjką do której miałem kluczyk i nic

.
Te stacyjki są tak samo skonstuowane jak moja stacyjka w drugoseryjnym, benzynowym /8 (inne są mocowania do kolumny) i to właśnie w niej muszę wymienić wkładkę. Znaleść inną sprawną nie będzie tak łatwo, więc najpierw chcę spróbować naprawić to co mam, tym bardziej, że to tylko kwestia wkładki.
Tak wyglądają moje stacyjki:
Lewa od /8, prawa od w123
Obie mają małe otworki z boku (jakby zabezpieczenia przed wypadnięciem):
Zdjemowałem seegery, przekręcałem do poz "1" (tą do której mam kluczyk), wciskałem coś w ten mały otwór, ciągnąłem, pchałem
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
i nic
Jeszcze jedno:
Do czego jest ten włącznik:
Jeśli ktoś ma na sprzedaż stacyjkę do benzynowego /8 to ślijcie pw.