MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 3:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 3:58 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ArekZGdanska pisze:
hehe ale wtedy moze szeleszczec


a kolega to chyba chce sie wybrać na wycieczkę w kosmos ? :roll: :roll:

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 31, 2008 11:19 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sie 31, 2008 10:58 am
Posty: 2
CCCP ależ jesteś beznadziejny.Spadaj z tego forum,bo uwłaczasz jego istnienie. <br>Dodano po 6 minutach.:<br> Panowie mam taki problem.Przy skręcie w lewo i przy przyspieszaniu trzeszczy mi coś w okolicach lewego,przedniego koła.Zastanawiam się czy może to być przegub kolumny kierowniczej,czy też sworzeń wahacza.Dodam,że oprócz tego mankamentu auto jest w świetnej kondycji i usterkę słychać wyłącznie przy skręcie w lewo.Dodam że jeżdżę tak jakiś czas i usterka nie nasila się.Byłbym wdzięczny za opinie...Pozdrawiam wszystkich na forum


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 01, 2008 1:59 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Tak ogólnie to witamy na forum.
Nie napisałeś jakie to auto.
Stawiam na sworzeń wachacza.
Jeżeli masz jakieś wątpliwości użyj opcji "szukaj" na górze strony.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 09, 2008 8:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sie 31, 2008 10:58 am
Posty: 2
Dzięki Wit za odpowiedz.Ale niestety to nie sworzeń.Wymieniłem go i problem pozostał.Chodzi o merca 124 200D 93r.Znajomy lakiernik jezdził nim kilka dni i twierdzi,że to może być łożysko w układzie kierowniczym,co mnie zastanowiło.Bo fakt ,że da się przez tą usterkę odczuć to na wspomaganiu.Tylko czy jest tam w ogóle łożysko???Pierwsze co usłyszałem i nadal szukam usterki.Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 28, 2008 9:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Powrócę do tematu wątku:do qp kupiłem matę na allegro za 139zł-jest to sama pianka, postawiłem maskę do pionu, umyłem benzyną ekstrakcyjną a potem ludwikiem, maskę i matę posmarowałem butaprenem szewskim z puszki i po 10minutach przykleiłem-układa i trzyma się bardzo ładnie. Teraz do białego kupiłem matę w aso przy jerozolimskich-kosztuje 197zł i rózni się od tej z allegro-zewnetrzna część pokryta jest "włóczką" i ma aluminiowa wstawkę. Tak więc warto sprawdzic zawczasu cenę w aso, bo przy tej róznicy nie warto kupować podróbki.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 15, 2008 11:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Komornick pisze:
Teraz do białego kupiłem matę w aso przy jerozolimskic


z jakim silnikiem?!jakies zmiany,poprawy?!ciszej,lepiej...?!

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 02, 2008 8:40 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Na razie jest za cicho,bo silnik(80konny dieselek) lezy w częściach w jednym warsztacie, a reszta u lakiernika. W M115 jest minimalna róznica.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 25, 2009 10:25 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 18, 2006 6:53 pm
Posty: 10
Witajcie. Odświeżam temat, bo trudno gdziekolwiek znaleźć informacje na temat wygłuszenia silnika, a w zasadzie tej maty pod maskę i kleju.

Kupiłem w zeszłym tygodniu oryginalną matę do w123 - ok. 240 zł. Modele coupe miały w serii. Moja już skruszała i chcę wymienić. Czarna dość gęsta pianka z taką kwadratową wkładką aluminiową, która po podklejeniu całości będzie akurat nad kolektorem. Ciekawe, że nawet w MB nie wiedzą jak to podkleić :-) Będę kombinował z pochodną butaprenu - PRONIKOL OBT-III. Wg jednego ze znajomych z Allegro który to stosował u siebie, wytrzyma i wysoką temperaturę i nie będzie się kruszyć. Tyle że jakoś nie jestem przekonany...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl