Po pierwsze prosze o przesuniecie postu do dzialu "klasyki" bo dzialu "odbudowa/remont" problem z tablica wskaznikow raczej sie nie kwalifikuje.
Wracajac do tematu:
Xytras pisze:
Kontrolka z hamulcem to poziom płynu DOT4 i klocki przednie.
Kontrolka z hamulcem to poziom plynu hamulcowego a nie zadnego DOT 4. W czasach W123 normy DOT 4 nie bylo nawet w planach.
guminski pisze:
-coś z hamulcem, nie wiem co(czerwona)
kontrolka poziomu plynu halulcowego i zuzycia przednich okladzin - jezeli jest w kolorze czerwonym to wskazuje na licznik z pierwszej serii (w drugiej i trzeciej serii ta kontrolka byla zolta).
guminski pisze:
-dluga biała przestrzen (przezroczysta)
Tak jak napisal
Xytras, wskaznik biegow aut. skrzyni biegow dla dzwigni zm. biegow w kolumnie kierownicy. Termometru LCD nigdy w W123 nie bylo.
guminski pisze:
-zielona dioda (???)
-druga zielona dioda (???)
Kontrolka kierunkowskazow przyczepy (druga od lewej). To drugie zielone pole to chyba jakas rzezba - ja w kazdym razie z czyms takim nigdy sie nie spotkalem.
guminski pisze:
czesto działa w taki sposób:
igła pokazuje stan pełny, potem normalnie schodzi do połowy, od połowy do 1/4 już troche mniej dokładnie, a poniżej 1/4 działa w systemie binarnym(albo 1/4 albo 0). lampka żyd też świeci, wtedy kiedy lubi. mieliście tak u siebie?
Typowa usterka - odpowiedzialny za nia jest stabilizator napiecia z tylu zestawu wskaznikow. Nie jestem elektrykiem ani elektronikiem wiec nie opisuje co dokladnie ale z pewnoscia bylo juz o tym na forum.
guminski pisze:
słyszałem że są to dwa odrębne moduły(wskaźnik paliwa i wskaźnik rezerwy)...
Czujnik poziomu paliwa (ta rura wzbiorniku) wyposazona jest w opornik, ktory daje sygnal dla wskazowki oraz w kontakt "obslugujacy" kontrolke rezerwy.