MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 11:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw cze 25, 2009 1:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Czy mogłby mi ktoś wyjaśnić co w polskim jezyku fachowym oznacza podkreslony przezemnie w tabelce niemiecki zwrot? I co to za 15 stopni jest?

Obrazek

Zapłon ustawiłem na 3 stopniach przed GMP i za cholere auto nie chciało jechać. Dziś Sprawdziłem numer aparatu zapłonowego,co ostatecznie potwierdziło,ze musi być +_ 3 stopnie przed GMP,co oznacza,ze coś jest pochrzanione.

Jakby mi ktoś to 15 stopni wyklarował,to bede bardzo wdzięczny.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 25, 2009 10:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Niełatwe zadanie, bo nieco wyrwane z kontekstu. od prawej do lewej strony jest napisane: Model\ rozdzielacz-Numer. dalej: Wartość fabryczna przy startowych obrotach. dalej: sprawdzanie obrotów. dalej: punkt zapłonu (przed GPZ) kontrola. dalej: ustawienie obrotów. dalej:
punkt zapłonu (przed GPZ) wężyk podciśnienia
zdjęty---------------------------------nałożony

Startowe obroty= chodzi najpewniej o obroty biegu jałowego.

OT= obere Todpunkt górny martwy punkt czyli chyba Górny Punkt Zwrotny (GPZ)

sprawdzenie obrotów chodzi o wartość liczby obrotów przy określonym punkcie zapłonu. Ja myślę, że przy określonym punkcie zapłonu należy ustawić podaną liczbę obrotów. zauważ, że do każdego modelu jest to inne. Moim zdaniem zacznij od biegu jałowego. Potem zrób (wymuś) przesunięcie zapłonu i ustaw przy nim podane obroty. Musi tam gdzieś być jakieś urządzenie (aparat ) przesuwający punkt zapłonu wraz ze wzrostem prędkości obrotowej. I musi tam gdzieś być kontrola punktu zapłonu. Zwróć uwagę, że bardzo duże znaczenie ma ten wężyk podciśnienia

Język techniczny bardzo różni się od potocznego. Przeanalizuj a może się przyda.?

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl