MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 12:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 23, 2009 10:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2009 10:27 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mam problem z wycieraczkami...
koło 2 tyg. wstecz zaczął mi przerywać (znaczy raz działało ale przeważnie nie działało) pierwszy bieg wycieraczek (czasowy) a od paru dni już nie działa w ogóle. Reszta biegów 2/3 działa bez zarzutów.
Sprawdzałem wczoraj przekaźnik i jest w porządku - nie spalony i chyba w pełni działa bo po odłączeniu wycieraczki pracowały jak włączyłem tylko zatrzymywały się wtedy.kiedy wyłączyłem. A po wsadzeniu go z powrotem powracają do pozycji "postojowej".
Na przełącznik w kierownicy patrzyłem ale nic nie zobaczyłem (znaczy w kolumnie na styki) :)
Jest rozbieralny w ogóle ten przełącznik aby można luknąć na styki w rączce? te w środku.

_________________
MB 123 - 1976r / 2.4d - sprzedany
Mercury Sable - 93r 3.8L V6 aut. - sprzedany
Daewoo Tico - automat - zdechł


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 12:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 11, 2006 8:54 am
Posty: 482
Lokalizacja: Ruda Śląska/Katowice
najlepiej kupić nowy badyl albo używkę sprawną bo prawdopodobnie się już wytarł. Miałem tak w niejednej beczce :)

_________________
www.mbfans.pl
W123 450TE "beżuch"
R129 500SL "Czarnuch"
W114 280C 73 "Miami Blue"
W126 300SE "koksik"
W123 230CE"kaleson"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 28, 2009 3:49 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 08, 2008 10:12 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Bydgoszcz
mialem ten sam problem pare dni temu... sprobuj poruszac tym wlacznikiem, jesli zadzialaja - to przynajmniej masz pewnosc, ze to ten przelacznik.

Rozebrac go mozna podwazajac srubokretem/paznokciami w miejscu gdzie jest taki rowek - prawie na samym koncu. Pod ta zatyczka jest sprezynka, wiec powoli ;) potem reszte obudowy sie sciaga w dol i tylko przy otwieraniu trzeba uwazac zeby nie polamac tych plastikowych zaczepow... potem wd40, styki poprzecierac, blaszki (delikatnie) odgiac i dac nowego smaru - wbrew pozorom jest tam bardzo potrzebny.

Ja rozbieralem nie majac pojecia jak to w srodku wyglada, to tyle, ze te zabki pourywalem (nie byly az tak niezbedne;) ) i bezpiecznik spalilem przez przypadek ;) az takie trudne to to nie jest... powodzenia ;)

_________________
Przedni napęd... jest dla dziewczynek. ;)
W123 240D 1977


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 28, 2009 4:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2009 10:27 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Bielsko-Biała
No to dzięki za poradę :) Słyszałem,ze jest nierozbieralne a jednak :)

Już miałem kupować na Allegro za ponad 50zł z przesyłką ale podjechałem do gościa,który u mnie ma sklep z takimi częściami do klasyków. No i miał ale jak podał ceny....150-180zl !! Za używki ! A w między czasie aukcja na All. się skończyła. Może i tak miało być...przeznaczenie? :o

Jutro będę kombinował z tym - będę dalej szukał przyczyn stukania w zawieszeniu to i przy okazji się pobawię przełącznikiem :)

_________________
MB 123 - 1976r / 2.4d - sprzedany
Mercury Sable - 93r 3.8L V6 aut. - sprzedany
Daewoo Tico - automat - zdechł


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl