Witam.
A czemu chcesz przekładać?
Nie jest wielkim problemem jeśli masz kompletnego dawcę. Zmieniasz po kolei części i tyle.
Chłodnica cieczy chłodzącej silnik w wersji z ASB ma na dole dwa gwintowane wejścia do których podpięte są przewody olejowe z ASB. Osiągalna jest bez problemu. U
Wasyla lub nawet nowa podróbka na popularnym serwisie aukcyjnym.
Aukcja przykladowa:
http://moto.allegro.pl/item650174418_ch ... _nowe.html
Wersja z manualem nie miała tych wyjąć na dole.
Most powinien pasować. Przełożenie 3,46 dla 300D. Chyba, ze masz Longa o wtedy 3,69 , albo turbo- wówczas dużo mniejsze
Jeśli natomiast mówisz o malej wąskiej chłodniczce po prawej stronie głównej chłodnicy (patrząc od przodu na komorę silnika) to jest to chłodnica oleju silnikowego.
Central w W123 oryginalnie jest podciśnieniowy i nie był sterowany z pilota, choć bez ingerencji w działający oryginalny zamek można to zamontować. Ja tak robiłem u siebie w 3 godziny. Oryginalny centralny, jeśli był, zawsze obsługiwał również klapę bagażnika. Jeśli masz same przewody to pewnie ktoś wymontował siłownik.
_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu