MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 11:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 07, 2009 8:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 02, 2007 12:46 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Wejherowo - Trójmiasto - Warszawa
Jaka powinna być optymalna temperatura tego silnika?? Bo są różne czujniki załączające wiatrak przy różnych temperaturach. Czy owe 100 stopni to nie za dużo??

_________________
S123 - 83 rok - prawie full wypas:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 9:17 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Ja kupiłem ten z niższym punktem włączenia, czyli 85/80, bo tez myślałem, ze 100/95, to za dużo. Z drugiej strony płyn chłodzący, a nie woda i to jeszcze w układzie zamknietym, o ciśnieniu większym niż atmosferyczne ma temperaturę wrzenia gdzies koło 110/115 stopni, więc czujnik 100/95 doskonale spełni swoje zadanie.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 10:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
Fabryki nie poprawisz, a skoro oni wymyślili ze 100/95 jes ok to tak musi być, swoją drogo u mnie w 230ce temperatura zawsze jest powyżej 80 więc ten 'Niski" czujnik cały czas by załączał wiatrak

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 8:18 am przez Romlas, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 11:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Romlas pisze:
zalanczał

Załancznikiem jakimś a wyłanczał by pewnie wyłancznikiem ?

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: śr lip 08, 2009 8:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
damien pisze:
Jaka powinna być optymalna temperatura tego silnika?? Bo są różne czujniki załączające wiatrak przy różnych temperaturach. Czy owe 100 stopni to nie za dużo??


A wskaźnika na desce nie masz? Z tego co widać na nim u mnie powyżej 120 stiopni zaczyna się czerwone pole czyli wtedy już jest za dużo. U mnie jest ok. 85-90 na trasie, w korkach 100 +/-5.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl