klucz zdecydowanie sześciokatne oczko
WD dobrze czyści WC

o niebo lepszy jest..tak-płyn hamulcowy

bardziej sie wżera puzniej mozna WD przeczyścić tylko by korozja niewłaziła dalej
pogrzewanie jest niezłe o ile niezapomni sie o schłodzeniu-ciepłe sie jeszcze bardziej trzyma-profesjonalnym sposobem jest zamrażanie

róznica temperatur zadziała-od samego ciepła potrafi sie gozej czasem nawet zapiec
a jak sie ukreci to najlepiej wiertełko o 0,5-1mm mniejsze od -uwaga-srednicy wewnetrnej gwintu na odpowietrzniku tak by niezryc gwintu w cylinderku/zacisku i nie za głeboko by niezniszczyć stożka on najwazniejszy jest gmint niejest na całej długości tej cześci odpowietrznika przy stozku go niema wiec nietrzeba za głeboko-sekret sukcesu niskie obroty wkretarki/wiertarki najlepszy byłby wykretak ale resztke taka gwintu mozna wykrecić srubokretakiem płaskim
ja tam ciagle wierce sruby na bo ludzie przegrzewaja hamulce i potem nieidzie odkrecić tej małej śrubki trzymajacej tarcze/beben i tragedii niema z odpowietrznikiem nawet lepiej idzie bo ma otwór po srodku który prowadzi wiertło
_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977
W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex
Volvo 460 1,9TD 1996
Ford Escort 1,4 1991
Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca
