MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 12:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 09, 2009 11:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Mam problem z ustawieniem gazu i obrotów jest jakiś sposób czy wszystko metoda prób i blędów? Jak powinno wyglądać zakończenie linki jakaś tulejka pod zawleczka bo jest luźne [ zdjęcie]

Mam jeszcze problem z bzyczkiem jak się światła zostawi przy wysiadaniu powinien bzyczeć a jest cisza.

Obrazek

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 26, 2009 12:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
nikt nie pomoze ? :cry: chodzi mi jeszcze o to ciegno jak ustawic co idzie do gory przy korku co sie wlewa olej do pompy widac kawalek na zdjeciu

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 26, 2009 8:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ta linka ma jakby taki jałowy skok na tej dźwigni z pompy, ale musi być zawleczka by z tego nie spadała ;) Jej naciąg regulujesz przy strzałce z prawej strony odkręcając śrubkę, wyciągasz pancerz w kierunku ściany grodziowej, wszystko na tzw. oko na zimnym silniku najlepiej ;)

Co do tego drugiego cięgna to jest cięgno gazu otwierające pompę wtryskową. W 1 serii było tak, że cięgno leciało od ściany grodziowej z prawej strony silnika, otwierało przepustnicę na kolektorze dolotowym i dalej górą leciało na lewą stronę silnika by otwierać pompę wtryskową(wszystko patrząc na silnik od kabiny ;) ) No i generalnie każde z tych cięgien ma możliwość regulacji(mają gwintowane końcówki i nakrętkę na tzw. kontrę). Ja to też zawsze regulowałem na oko, tak by po wciśnięciu gazu przepustnica otwierała na maxa oraz pompa była także maksymalnie otwarta :)

Nie wiem czy o to dokładnie Ci chodziło, ale może pomoże :P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 27, 2009 1:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Tak na zimnym jest ok ale na cieplym juz sa za wysokie obroty jak wyreguluje tak zeby obroty byly niskie to skoku gazu prawie nie ma doszedlem ze te ciegno z pompy w tryskowej jak dam na maxa do gory obroty spadaja ale nie ma juz gazu [wscieklosc] ta linka z pancerzem ma tylko role gaszenia i odpalania czy tez ma cos do obrotow w innym polozeniu?

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl