To od ostatniego postu. Jestem z IJsselstein
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... 82c4efa5a4
a pracuję w Nieuwegein
http://www.google.pl/#hl=pl&q=nieuwegei ... 82c4efa5a4
Auta sprzedać nie mogę, bo to auto klienta i chyba będzie pieszczoch, bo klient zaczyna ładować w niego pieniądze. Niestety jest w dość kiepskim stanie (silnik ma straszne przedmuchy, zawieszenie z tyłu siedzi, a to kombiak).
Auto nie przełączało w ogóle biegów (automat oczywiście). Podłączyłem podciśnienia na wzór innego amerykańca, ale podejrzewam, że tam też jest radosna twórczość. Zacząłem uszczelniać połączenia i je redukować, bo było poplątanie z pomieszaniem (np. wężyki były pozapinane na rozdzielaczach tak, że robiły się pętle i połączenia donikąd).
W tej chwili , po przepięciu podciśnienia ze skrzyni bezpośrednio na główne podciśnienie, skrzynia zaczęła przełączać, ale ponoć nie ma czwartego biegu. Auto gaśnie też dopiero jakieś kilka sekund po wyciągnięciu kluczyka.
Zdjęcia nic nie dadzą, bo zobaczyć będzie można tylko standardowy silnik i kupę wężyków na nim.
Ja robiłem konwersję z klimatyzacji amerykańskiej sterowanej panelem przyciskowym i tym cholernym zaworem rozrządczym na podciśnienia (w ogóle nie istniał, były tylko szczątki obwinięte taśmą) na europejski manual. Odpiąłem więc główny wężyk podciśnienia do zasilania tego układu.
Dlatego potrzebuję informacji gdzie podłączyć zasilanie gaszenia (bodajże brązowy i brązowy z niebieskim paskiem), podciśnienie do skrzyni i pompę paliwa.