MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 10, 2009 5:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Waciak pisze:
Cem jak masz takie dane, to podaj mi numer skrzyni do 240D (65-72KM) ;)


722.117 i 722.404 - to wszystko jest w EPC udostępnionym przez naszych wschodnich sąsiadów. ;)

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 10, 2009 6:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
gdzie szukac nr skrzyni od 240D ?? bo nie zastanawiało mnie to, ale mam 240D automat ale jest 300D moze sam silnik ktos tylko zmienił, ale mi szedl do 160km/h prawie i przyspieszenie tez ma zrywne i rusza z 2 :D na "s" tez z 2 tylko przy kick down rusza z jednynka a na "l: Wali z jedynki

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 10, 2009 7:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
EPC mi nie działało, dlatego potrzebowałem pomocy.
;)

Numer skrzyni biegów jest wybity od strony pasażera nad miską olejową skrzyni.
Lepiej wejść z kanału bo zasłania go rura wydechowa.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 11:28 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Dziś wyeliminowałem przeciąganie biegów i V max [zlosnik]
Problem tkwił w zaworku regulacji podciśnień.
Oczywiście sprawdziłem cały układ wężyków i gumowych połączeń pomiędzy nimi.
Z. Broler powiedział, iż łyżwa jest złamana i wymaga wymiany...
Zdjąłem zawór z dekla, wyczyściłem go i nie widzę uszkodzeń.
Moją uwagę zwrócił element, który wciska metalowy trzpień w zaworku.
Z zewnątrz ok, ale wydawał mi się nieźle wytarty i pomyślałem, że nie dociska ośki do końca.
Dokleiłem nań kawałek plastiku o wymiarach 5x3mm i wszystkie niedomagania znikły jak ręką odjął.
Zawór otwiera się teraz do końca, a biegi zmieniają się bez przeciągania i szarpnięć.
Teraz V max to 160km licznikowe[zlosnik]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl