MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz wrz 28, 2008 7:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
NA PEWNO IDA PRZEWODY PODCIŚNIENIOWE O SKRZYNKI BIEGOW. Zrobiłem zdjęcie tego ustrojstwa na deklu ze zaworów, dalej wchodzą te rurki do skrzyni biegów.

Odłączyłem rurkę która idzie bezpośrednio z komory silnika do "jajczarki" w bagażniku - ta rurka napewno jest szczelna. Schodzę na dol i rozbieram ostatnie drzwi. Dam znac co dalej...


ZAMEK OPANOWANY.
Nieszczelność SIŁOWNIKÓW, nieszczelne sa gumki "harmonijki" na siłowniku. Rurka która idzie do "akumulatora powietrza" sprawna, cały układ sprawny, szczelny oprócz siłowników. Po odłączeniu niesprawnych siłowników pozostałe zamki działają. RÓŻNICA W PRACY SKRZYNI BIEGÓW, 80% ZMNIEJSZONY EFEKT ŚLIZGANIA SIĘ.. Jutro na dłuższej trasie sprawdzę jak się zachowuje skrzynia z "pedałem w podłodze"

Mam uszkodzone dwa siłowniki, gumy "harmonijki" są sparciałe, poszczają powietrze. Układ naprawdę jest świetny w swojej prostocie a zarazem w zaawansowaniu. JESTEM NAPRAWDĘ ZADOWOLONY ZE NIE WYWALIŁEM WSZYSTKIEGO I NIE WSTAWIŁEM "elektryka"

SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA DLA KOLEGI "NIEBIESKIEGO" KOLEGO NALEŻY CI SIĘ DOBRY KAWAŁEK PIFFFKA. :)

GDZIE MOGĘ KUPIĆ DWA SIŁOWNIKI??
Bardzo proszę o info.


Ostatnio zmieniony ndz wrz 28, 2008 10:47 pm przez bobasspr, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 28, 2008 8:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
ASO albo szroty lub kolega Vasyl ;)
A co w nich padło? Jak te zewnętrzne gumki to patrz początek tego tematu
powodzenia

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 29, 2008 7:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 18, 2008 7:15 pm
Posty: 150
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (Obecnie OSLO)
Czy zna ktos ceny ASO tych silownikow?? ew. jak to naprawic?? Szukalem na allegro ale nie ma silownikow z golfa... PLIS HELP :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 16, 2009 9:58 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
UP!

Zna ktoś numer części ze zdjęć wooksa? Chodzi oczywiście o ten gumowy "kondonik" - chciałbym zamówić to w ASO ale bez numeru części nikt tam nie jest w stanie mi pomóc.

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 21, 2009 10:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 08, 2009 3:53 pm
Posty: 138
Lokalizacja: Lubin
podpinajac sie do tematu rzaka jakim jest niesprawnosc centralnego zamka i w ramach pomocy kolezenskiej chce podzielic sie moimi spostrzezeniami na temat reanimacji tego cudownego urzadzenia i zarazem prosic o jakies rady i pomysly .

Sytuacja wyglada tak: Kupilem merce 123 i oczysicie zamek byl niesprawny mechanik powiedzial ze trzeba wymienic silownik i bedzie po problemie, wiec postanowilem sie zabrac za naprawe sam.

1. po wstpenych ogledzinach okazalo sie ze silownik od tylnych lewych drzwi ma dizure w membranie identyczna jak u kolegi z pierwszego postu.
Rozebralem go na cz. pierwsze i wykorzystalem patent kolegi z forum z rekawiczkami gumoymi, obcialem palca i wlozylem go pod gumke i okazalo sie jest to strzal w dziesiatke. Szczelonsc byla bardzo dobra.

2. Sprawa sie skomplikowala kiedy podlacyzlem ten silownik c. zamek ruszyl ale tak jka by chcial a nie mogl dlugo sie zastanwial wreszcie po chwili otworzyl drzwi i umarl. Zaczalem szukac problemu glebiej.

3. Rozbebeszylem kawalek wnetrza i znalalzelm gumowe rozgalezniki do lewych dddrzi kalpy bagaznika i wlewu paliwa.
Wszytkie styki nasylikownowaem i zacisnalem tyrytytkami. Ale o dziwo zamek nie ruszyl wiec nieszczelonosc jest gdzies indziej.

4.wycignalem ta wytlaczanka ktora jest pod tylna szyba i zaciekawil mnie jeden fakt na temat ktorego chialbym uzyskac porade.
Jak bardzo wezykl powinien zasysac to powietrze bo po wyciagnieciu go okazalo sie ze robie to tak jak by chcial a nie mogl praktycznie wcael.
Czy to moze byc powod braku skutecznosci calego ukladu??
Vacum Pompa jest raczej ok bo reg swiatel chodzi wysmienicie i na najwyzyzszm polozeniu swieca w kosamos a w najnizszym ladnie ooswietlaja dorge.

KOncza mi sie pomysly na temt dalszych dzialan wiec prosze o rade:):)
Odrazu mowie zeby powstrzymali sie od przekabacenia mnie na swoja strone zwolennicy elektyrcznych c. zmakkow:)


pozdro


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl