MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 3:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 8:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 05, 2007 9:18 am
Posty: 207
Lokalizacja: Zielona Góra
A nie jest tak , że przekaźnik wyłącza grzanie po 30s. niezależnie od temp. zewnętrznej? U mnie słychać wyraźne pyknięcie przekaźnika po 30s. ZAWSZE, czy to w lato czy w zimę . Kontrolka gaśnie po 5s. ale nią się nie sugeruję, jedyne na co bym zwrócił uwagę to przypadek. w którym by się nie zapaliła- to by oznaczało przepaloną świeczkę. Moim zdaniem w zimie lepiej zagrzać świece nawet kilka razy niż chechłać rozruchacz. W beczkolocie mam zainstalowane świece BERU cienkie paluszki z szerokim gwintem.

_________________
W123 200D '82 "Puchacz"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 10:15 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 08, 2009 3:53 pm
Posty: 138
Lokalizacja: Lubin
dowiedzialem sie ciekawej rzeczy i chce sie nia z wami podzielic bo moze komus bedzie ta informacja pomocna ja na wlasnej skorze bede ja sprawdzal juz na dniach.
Jadac taxowka zagadalem do taxiarza ze mam 123 i ze nie moglem odpalic w te mrozy, powiedzial ze to norma i ze tak one maja ale jest sposob zeby to zmienic. Mowil ze tez takiego mial i tez byl klopot ale pomogla wymina szczotek w rozruszniku na jakies niby nowsze o124 i ze dzieki temu auto ma mocniejszego "strzała" i ze torzwiazuje problem.
Bede dzownil do goscia ktory to robi i napisze jakie efekty i co koman z tymi szczotkami.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 11:28 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:34 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Błonie
Mróz wykańcza stare auta (o ile nie masz "dodatków"). Jak jest poniżej -10 to ja moje 300D nawet nie próbuje, po co go męczyć. Jak lałeś ropę z niepewnego źródła (stacje też się mogą liczyć) to woda która nazbiera się w filtrach może zamarznąć i znacznie utrudnić odpalenie. A świecie to mogą i kilkanaście sekund się palić, jeżeli Ci gaśnie kontrolka to jest OK. Gdy będzie cieplej to wróci wszystko do normy. Palenie w zimę pokazuje wszystkie niedoskonałości: filtry, olej, rozrusznik, akumulator, paliwo.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 12:10 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja tam nie mam problemów mimo lichego silnika. Teraz jedynie wysiadł akumulator ze starości i muszę nowy kupić, a tak to nawet w kilkunastostopniowe mrozy palił :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl