Tak sobie oglądam w katalogach wydechy do 280SE - to oczywiście kosmos i chyba musiałbym wygrać w totka, ale jedno mnie ciekawi.
Otóż pierwsza część wydechu jest inna do 76 roku i po.
Co tam zmienili? Wtedy przeszli z d-jeta na k-jeta, ale to chyba nie
wpłynęło na kształt wydechu. Poza tym nie ma zaznaczenia, żeby to
dotyczyło sposobu zasilania (bo przecież były jeszcze gaźnikowce).
Różnica jest tylko w rocznikach i nawet na obrazkach trudno się dopatrzeć,
o co chodzi.
Gab <br>
Dodano po 3 godzinach. 32 minutach.:<br>
Gab pisze:
Różnica jest tylko w rocznikach i nawet na obrazkach trudno się dopatrzeć,
o co chodzi.
Dobra, sam sobie odpowiem

przypomniałem sobie zdolności z dzieciństwa z konkursów "znajdź 5 różnic między tymi obrazkami" i widzę, że są inne
mocowania rur do kolektorów.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=10&bosalnr=278031
Natomiast... czyżby nie taki diabeł straszny? Napisałem na pałę do pewnej
firmy, bo w katalogu na ich WWW nie wyskakiwało i odpisali:
1. tlumik koncowy nr 278-031 Bosal - cena: 439,70 zl brutto
2. tlumik srodjkowy nr 278-029 Bosal - cena: 473,50 zl brutto
3. rura kolektorowa nr 873-911 Bosal - cena: 308,95 zl brutto
Z czego wnioskuje, że jest to u nich dostępne i wcale nie jest
to taka tragedia, jak myślałem. Tym bardziej, że u mnie do ewidentnego
wywalenie kwalifikuje się tylko początek. Jedyny problem, to że to co mam w tej chwili jest pospawane na całej długości, więc będą mi musieli
tłumikarze jakoś połączyć to co mam z oryginalnym fragmentem, bez spawania, żeby na przyszłość można było wymienić kolejne kawałki (całego wydechu na raz raczej mój budżet nie zniesie).
--
Gab