MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 6:15 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 17, 2010 5:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
Witam,

Znowu mam problem przy skladaniu mojej beczki, tym razem z pompa paliwa. przeszukalem gorum i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem.
Problem jest taki ze jak odpale silnik to z niej cieknie, tzn z tego co zaobserwowalem to cieknie jakby przy podkladkach uszczelniajacych, troche dziwna sprawa bo wszystkie wymienialem na nowe.

Mozektos by doradzil co zrobic zeby to uszczelnic, czy sa moze jakies pasty ktorymi mozna posmarowac te podkladki zeby dobrze uszczelnily? A moze problem tkwi w cisnieniu paliwa?
Pompa powinna caly czas dzialac? czy okresowo?

Wkurza mnie to, i jak juz mam ja wyjmowac to chcialbym to zrobic tak zeby o tym zapomniec.

z gory dzieki za pomoc

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
Post: pn maja 17, 2010 6:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Spróbuj podkładki rozgrzać nad kuchenką gazową, najlepiej tak do czerwoności, a potem włóż do zimnej wody. Może średnica podkładki jest za duża? Jeżeli cos uszczelniane jest na podkładke nie daje się już żadnych mazideł.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt maja 18, 2010 8:44 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Pompa działa cały czas, a podkładki powinne być miedziane.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt maja 18, 2010 3:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
ok czyli pompa ok, podkladki sa miedziane, z ta pompa to akurat Mercedes sie nie postaral, na tyle laczen nie wierzylem ze wszystkie beda szczelne

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
Post: wt maja 18, 2010 6:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Będzie szczelne [palacz] - podstawa to nowe albo jak pisano wyżarzone podkładki (studzenie w wodzie nie wiem czy jest dobrym pomysłem, lepiej moim zdaniem zostawić na wolnym powietrzu).
Dokręcanie starej podkładki nie da tego co nowa zakręcona raz a dobrze.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: śr maja 19, 2010 10:11 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
odkrec to co cieknie, na papierze sciernym od 500 do 1500 wyrownaj podkladke, i przykrec porzadnie, nie ma prawa cienkac ... wyrownaj tylko powierzchnie podkladek i śrubb na papierze sciernym leżącym na czyms idealnie równym (szklo, blat z marmuru)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Post: czw maja 20, 2010 9:09 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Problem w tym, że miedziana podkładka odkręcona i zakręcona utwardza się. W sumie wygładzenie powierzchni nie jest złe ale podkładka powinna być nowa i nie musi być idealnie gładka - i tak się rozwalcuje.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw maja 20, 2010 11:35 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
w sumie masz racje, co nie zmienia faktu że moje wygladzone nie ciekną ...
ale lepiej nowe ... nie odkrecaj ich tylko dopiernicz kluczem porzadnie, wgniotą sie i nie bedzie ciekło
h

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl