bmw pisze:
może od M123 będą podobne lub z M110 ?
m110 juz patrzyłem są inne
te gumki co do mojego są takie same na 100%
jak w
MERCEDES-BENZ
* PONTON (W180) (1954.01 - 1959.12)
o 220 (180.010) (1954.01 - 1956.12) - 86 KM / 63 KW
o 220 S (180.010) (1956.01 - 1959.12) - 106 KM / 78 KW
* PONTON (W128) (1958.01 - 1959.08)
o 220 SE (128.010) (1958.01 - 1959.08) - 120 KM / 88 KW
* HECKFLOSSE (W110) (1959.08 - 1968.02)
o 190 C (110.010) (1961.04 - 1965.08) - 80 KM / 59 KW
* HECKFLOSSE (W111) (1959.08 - 1968.01)
o 220 B (111.010) (1959.08 - 1965.08) - 95 KM / 70 KW
o 220 SB (111.012) (1959.08 - 1965.08) - 110 KM / 81 KW
o 220 SEB (111.014) (1959.08 - 1965.08) - 120 KM / 88 KW
* SL (W121) (1955.01 - 1963.12)
o 190 SL (1955.01 - 1963.12) - 105 KM / 77 KW
* COUPE (W111) (1961.01 - 1971.12)
o 220 SEB (111.021) (1961.01 - 1965.12) - 120 KM / 88 KW
* PONTON (W121) (1959.06 - 1961.12)
o 190 b (121.010) (1959.06 - 1961.12) - 80 KM / 59 KW
jak narazie ide za radą M4E
wziąłem od majstra zawór uszczelniacz i tulejke która to trzyma
podjade do paru sklepów rzuce to na lade i moze cos sie dobierze
mimo to nadal mile widziane jakies sugestie szczególnie osob które miały do czynienia z silnikami powyzej
moze SEBI albo MARCIN280E coś doradzą
P.S
proszę powstrzymać sie od komentarzy typu
"a nie mówiłem ze renowacja klasyka nie jest tania"
tyle to juz sam wiem ale mysle ze z tymi gumkami to zlekka przesadzili
nic w nich szczególnego nie ma