MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 1:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 26, 2010 11:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 5:51 pm
Posty: 171
witam mam problem z hamulcami przy W123 otóż po przejechaniu 40km pedał hamulca zrobił się twardy i bardzo niski bardzo kiepsko hamował hamulce zrobiły się "tępe" ale jak już ostygł to hamulce znów wróciły do normy i na razie jest dobrze ale co może być tego przyczyna dodam ze zdarzyło mi się to pierwszy raz

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/113186
http://www.youtube.com/watch?v=KRBP2xoDsw0


Na górę
Post: sob cze 26, 2010 11:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Pewnie któryś tłoczek stoi, zacisk ciągle hamuje i w konsekwencji płyn hamulcowy się nadmiernie rozgrzewa przez co traci swoje właściwości.

Podnieś każde koło do góry i sprawdź czy da się lekko nim obracać.
Ewentualnie po paru km jazdy zatrzymaj się i dotykając ręką znajdź najcieplejsze koło.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: ndz cze 27, 2010 7:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
voytas
Cytuj:
Pewnie któryś tłoczek stoi, zacisk ciągle hamuje i w konsekwencji płyn hamulcowy się nadmiernie rozgrzewa przez co traci swoje właściwości.

Całkiem prawdopodobne ale wtedy czuł by nawet specyficzny zapach a raczej smród palonych klocków,

Wydaje mi się że morze być problem z odma(uszkodzona membrama) - nie wystarczające podciśnienie jakie wytwarzane jest by wspomóc serwo w wyniku czego hamulce są twarde i ,,tępe'' lub winna tu morze być sama pompa która morze mieszać płynem na sekcji ( w obudowie pompy) uszkodzone gumki na tłoczku będą powodowały właśnie objawy jakie opisałeś

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl