MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 1:48 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 21, 2010 11:18 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 26, 2009 1:38 pm
Posty: 26
Witam. Trochę przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedniego tematu który by mi dał jakąś sensowną odpowiedź.

A więc tak, dziś skończyłem przekładać silnik do mojej beczki pojemność 2,4D była i jest włożony również 2,4D, zamieniliśmy trochę osprzętu ze starego silnika do tego co wkładaliśmy było to kolektor ssący, pompa wtryskowa bosch wraz z filtrem paliwa i teraz problem, w poprzedniej beczuni silnik chodził bezproblemowo w tym po odpaleniu co też nie przychodzi za dotknięciem kluczyka ale po chwili zapala i problem polega na tym że ma nie równe obroty oraz strasznie kopci na czarno, więc z tego co się domyślam ma za dużo podawanego paliwa bądź za mało powietrza? Chciał bym abyście polecili mi dobrego specjaliste od ustawiania pomp bądż pomogli w rozwiązaniu problemu.

Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam.


Na górę
Post: śr lip 21, 2010 11:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
to napisz jeszcze skąd jesteś, bo ja np mogę polecić kogoś w lodzi, rewelacyjny magik od mercedesów :)

_________________
w123 300D '83


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 2:51 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 26, 2009 1:38 pm
Posty: 26
Właśnie zapomniałem dodać tego najważniejszego szczegółu, jestem z pod warszawy, szukam "magików" z wschodniej strony wisły, wawer otwock mińsk mazowiecki itd.


Na górę
Post: czw lip 22, 2010 3:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Za wczesny wtrysk. Ustaw wał 26 stopni przed GMP, wymontuj pompę i ustaw ją na znaki na obudowie i wałku( gdzieś na tej stronie powiniem być taki temat) i wkręć z powrotem. Powinno działać


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 7:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
źle ustawiony zapłon

Mała instrukcja

Cytuj:
Witam.
Jest na to prosty,skuteczny i sprawdzony sposób.
1)ustawiasz wał 24st przed GMP 1-go cylindra
2)ustawiasz pompe w znaki
3)wykręcasz z pompy zaślepke na wysokości wałka i w jej miejsce wkręcasz śrubę blokując wałek
4)wkładasz pompe do silnika tak aby śruby montażowe były pośrodku otworów w pompie
(jeżeli pompa wcześniej pracowała z tym silnikiem i na pompie widać ślady po uprzednim montarzu ustaw na tych śladach)
5) przykręć pompe i odpowietrz układ
6)jeżeli po odpaleniu masz zastrzeżenia do pracy silnka możesz popuścić śruby mocujące pompe i przestawić ją lekko przekręcając
od lub do silnika
W 90% ustawianych pomp punkt 6 nie był konieczny.

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 8:54 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
Grabek dobrze radzi. Jeżeli jednak chciałbyś mimo to oddać samochód do warsztatu, polecam ten zakład:
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... 37&t=19941

Co prawda nie jest to wschodnia część Warszawy, jednak z wycieczki powinieneś być zadowolony.

_________________
C123 230C '77 - Puchata
W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 10:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Dobrze Grabek napisał i dokładniej niż ja(26 stopni jest dla silnika 2000 cm) Przekręcając pompę w kierunku silnika przyspieszamy wtrysk, odsuwając od silnika opóźniamy. Na koniec można jeszcze sprawdzić rzeczywisty początek tłoczenia- trzeba odkręcić od pompy przewód pierwszego cylindra i obracać wałem aż w wylocie króćca pompy zacznie się podnosić poziom paliwa(potrzebna jest pomoc drugiej osoby i dobre światło).
P.S. Grabku, a mógłbyś wrzucić fotkę w które miejsce dokładnie trzeba wkręcić śrubę blokującą wałek ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl