Patro pisze:
Zdjęcie przedstawia wspornik, w którym zamontowana jest:
pompa paliwa (do niej oprócz przewodów paliwowych, podłączone są przewody elektryczne),
akumulator ciśnienia (to ten pomiędzy zbiornikiem paliwa, a pompą paliwową)
akumulator paliwa (metalowa pucha, z której wychodzi wężyk, którym podawane jest paliwo do silnika)
filtr paliwa (pomiędzy akumulatorem paliwa, a pompą).
No, mnie wiecej...

. A dokladnie jest tak:
- pompa paliwa - zgadza sie
- "akumulator cisnienia" to w rzeczywistosci tlumik drgan hydraulicznych
- "akumulator paliwa" to w rzeczywistosci akumualtor cisnienia a wezyk, ktory z niego wychodzi to przelew, ktory biegnie do trojnika na przewodzie powrotnym z rozdzielacza do zbiornika. Strona cisnieniowa tego akumulatora polaczona jest wspolnym kolektorem z zasilaniem filtra paliwa i kroccem tlocznym pompy paliwa
- filtr paliwa - zgadza sie.
Patro pisze:
Założę się, że pod maską pracuje silnik na K-Jetronicu.
Zgadza sie

bagry4 pisze:
w W123 280 i 200 z 1979r., nie zarejestrowałem takich wynalazków
bo 280 i 200 takich wynalazkow po prostu nie posiadaja

.