MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 12, 2010 12:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 16, 2002 11:42 am
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Przypadek dotyczy m102 (230ce, ’84 rok )
Silnik zapala pięknie tylko w momencie gdy jest zimny lub gorący. Po 2 miesiacach garażowania odpala po przekręceniu kluczyka, podobnie sytuacja wygląda po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu np. po 2, 3 minutach. Jeśli jednak postoi po zgaszeniu około 15, 20 minut, trzeba kręcić kilka sekund zanim się uruchomi. :-?
Kolejnym problemem jest dość duże spalanie, nie wiem czy może mieć to związek z tą pierwszą kwestią.

Dodam, ze auto nie ma gazu a oryginalny przebieg to 130 tys. km

Z góry dziękuje za wasze sugestie.

_________________
ex W115 AUTOMATIC
ex W123 200D
ex W123 oryginał TAXI
ex W124 230E
ex W123 280E
ex W123 230E
ex W123 200
ex W123 200D
ex W123 230CE
ex W124 200D
ex w124 250D
ex W107 SLC 280
ex W126 300SE
W123 200


Na górę
Post: wt paź 12, 2010 3:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 15, 2009 10:32 am
Posty: 513
Lokalizacja: Warszawa
To będzie chyba zaworek rozruchowy - odpowiednik ssania.
To by tłumaczyło wysokie spalanie i kłopoty z odpaleniem na ciepłym silniku - zalewa go.
Sprawdź czy masz mokre świece przy nieudanym rozruchu.

_________________
Pozdrawiam - PanKot
MB 123 230CE 84r.


Na górę
Post: wt paź 12, 2010 9:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Może być akumulator paliwa, czyli ta 3 puszka przy zestawie pompy paliwa.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: czw paź 14, 2010 8:38 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
A ja mam też takie objawy, zimny pali na tyk, gorący niestety jak postoi kilka - kilkanaście minut to już nie. Jeżeli zgaszę i odpalam w ciagu 2-3 minut to też zapala na tyk. Dodam że on zapali, ale od razu zgaśnie tak jakby zabrakło paliwa, jak przytrzymam pedał gazu to zapali i nie zgaśnie. Ja stawiam na temperaturowy regulator ciśnienia paliwa, bo resztę wydaje mi się, że już wyeliminowałem. Temat był wałkowany na forum kilka razy, ale nikt nie zgłębił go do końca. :(

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl