Wykręć i przedmuchaj wszystkie śruby drążone przy filtrze paliwa. Sam filtr paliwa (główny czyli ten duży ) wykręć, obejrzyj uszczelkę czy nie ma na niej jakichś paprochów i wkręć jeszcze raz i wymień miedzianą uszczelkę pod śrubą trzymającą filtr od góry. Zobacz pod samochodem, czy nie jest zatkany przewód odpowietrzenia baku (jest przed tylną osią, powinien być zabezpieczony gumową osłoną). Sprawdź wszystkie przewody przy pompie wtryskowej, czy są szczelne. Odłącz przewód podciśnienia na górze pompy wtryskowej (może być uszkodzony zawór powietrza w stacyjce, który gasi silnik) Przy odłączonym przewodzie nie można zgasić silnika stacyjką, trzeba użyć dźwigni z napisem "stop" na pompie wtryskowej. Jeżeli to nie pomoże, to może być uszkodzona pompa paliwa , zawór zwrotny przy pompie paliwa albo przy pompie wtryskowej albo pompa wtryskowa. Może być jeszcze uszkodzona uszczelka tłoczka ręcznej pompki
(jak nie jesteś purystą, to pasuje pompka od Ursusa 360, kosztuje grosze
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)
)