Sprawdź też zielony przewód od rozdzielacza zapłonu do modułu - może nie kontaktuje?
Czy iskry nie ma na żadnej świecy?
EDIT:
Dla niektórych to oczywiste, ale napiszę dla przypomnienia:
- Impuls idzie zielonym przewodem z rozdzielacza do modułu zapłonowego.
- Moduł w odpowiednim momencie wzbudza cewkę (przez podanie masy).
- Z cewki prąd idzie do rozdzielacza a potem przez palec do konkretnej świecy.
Z tego schematu wynika że jeśli nie masz iskry na żadnej świecy to przyczyny trzeba szukać na odcinku od modułu do cewki. Na ujemnym zacisku cewki powinny się pojawiać impulsy - można pod niego podpiąć jakąś aparaturę typu uniwersalny obrotomierz lub np. jakąś centralkę LPG (pewnie Twoja właśnie jest podpięta).
Czy przy ustawieniu centralki na odpalanie z LPG elektrozawór w butli otwiera się podczas kręcenia rozrusznikiem? Jeśli się nie otwiera to znaczy że centralka nie dostaje impulsów z cewki a to z kolej wskazuje na uszkodzenie zielonego przewodu, modułu zapłonowego lub przewodu od modułu do cewki. Jeśli natomiast elektrozawór się otwiera to uszkodzenia szukałbym w samej cewce lub rozdzielaczu (ewentualnie w przewodach po drodze). Ważne żeby nie pomylić wstępnego chwilowego otwarcia elektrozaworu od tego podczas kręcenia rozrusznikiem!