MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 7:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 31, 2008 11:11 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 12, 2008 2:46 pm
Posty: 12
Aż się boję podskakiwać ze szczęścia,ale chyba poradziłem sobie z problemem - na razie jest ok.Zmieniłem mocowanie i filtr paliwa na nowszy typ,wszystkie przewody nowe,smok szczelny i czysty, zaworki w pompie nowe(w ASO 16zł), pompka ręczna nowa,filtr wstępny nowy i już nie traci mocy!!! Prawdopodobnie zaworki podwieszały się na zanieczyszczeniach w paliwie, bo nie było tego filterka.

Teraz kolejna sprawa:D Gdy jadę pod górę, których u mnie nie brakuje, powoli spadają obroty, "gaz w podłodze" a on nawet śladu dymka czarnego nie puści??? Wydaje mi się,że powinien zakopcić i to nie lekko,a tu nic.Do tego silnik dość twardo pracuje.Czy jest to winna zbyt wczesnego zapłonu i jeżeli tak to jak go opóźnić? (pompa od silnika?)

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 31, 2008 5:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Jezeli to sprawa zbyt wczesnego wtrysku, to silnik twardo bedzie pracował zawsze, nie tylko podjeżdżajac pod góre. Może na samych ciegnach od gazu cos nie tak i pompa nie moze dac pełnej dawki, najlepiej gdyby ktos wsiadł i przycisnął gaz, a ty sprawdziłbys czy dźwignia na pompie dochodzi do zderzaka pełnego obciążenia. Druga sprawa, zalezy jaka to góra, moze trzeba zredukowac, napewno most w twoim gazie ma inne przełożenie niz mercedesowski. Mój silnik kopci dopiero, gdy przy pełnym gazie wejdzie na wyzsze obroty.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn maja 30, 2011 12:01 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Witam.
Odgrzeje tego kotleta, ponieważ też mam problem z 300d tylko że w uazie . Mianowicie , jako ze nie mam oryginalnej stacyjki do gaszenia podciśnieniem zastosowałem elektrozawór który po wyłączeniu zapłonu puszcza podciśnienie z trójnika znajdującego się przed serwem , tak miało być w teorii , ale w praktyce silnik nie gaśnie . I teraz pytanie czy pompa podciśnienia jest za słaba czy serwo nie szczelne jak to sprawdzić ? Czy można przerobić jakoś gaszenie tej pompy?

pzdr.
Mariusz


Na górę
Post: pn maja 30, 2011 10:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Może masz uszkodzony gaszak (na pompie wtryskowej) Podłącz do gaszaka strzykawkę 20 ccm i zassij. Jeżeli silnik nie zgaśnie, to jest uszkodzony gaszak, jeżeli zgaśnie to jest nieszczelna instalacja podciśnienia albo uszkodzona pompa( ale wtedy nie będzie działać wspomaganie hamulców).Nie wiem jakiego typu masz pompę wtryskową- w tych nowszej wersji jest dźwignia z napisem "stop" umożliwiająca ręczne zgaszenie silnika.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl