potrzebuje porady fachowców
wszystko mam dograne i trza by sie przejechac sfapowozem
ale nie moge odpowietrzyc sprzegła
po krótce
pompa sprzegła skrzydlakowa z odpowietrznikiem
wysprzeglik dieslowski z odpowietrznikiem
czytałem o dziwnej procedurze odpowietrzania w w123 ale tego sposobu nie wdrozyłem z tego wzgledu ze u mnie pompa sprzegła ma swoj zbiornik na płyn i nie ma zaleznosci miedzy układem hamulcowym
mysle ze problem nie lezy po stronie nie kompatybilnosci pompy skrzydlakowej a wysprzeglika od diesla dlatego ze wysprzeglik skrzydlakowy ma równiez odpowietrzenie i ogólnie chyba o to samo chodzi
natomiast dziwi mnie dlaczego mam odpowietrznik przy pompie? (w beczce brak)
do sedna sprawy
od czego zacząc?
co popusci?
czym pompowac a gdzie zakrecac?
to co zaobserwowałem przy dzisiejszej próbie
1 wciskam sprzegło
poluzowuje odpwietrznik przy wysprzegliku
nastepuje sykniecie z minimalną iloscią płynu(prawidłowe zjawisko)
zakrecam
puszczam sprzegło
wracam do punktu 1
poluzowuje odpwietrznik i dalej nic sie nie dzieje (zero sikniecia)
jesli zrobie tak
poluzowuje odpowietrznik
wciskam sprzegło
sikniecie
zakrecam
puszcam sprzegło
poluzowuje odpwietrznik
nastepuje zassanie powietrza do wysprzeglika
i tu pojawia sie problem w takim cyklu to co wypluje to ponownie zasysa
droznosc przwodów jest płynu w zbiorniku w początkowym etapie ubyła potem juz nie