MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 2:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 11, 2011 6:46 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,suwak lewy od dawkowania ciepła przesuwa sie tylko 2 centymetry i stop, prawy działa idealnie .co się stało ?


Na górę
Post: czw kwie 14, 2011 9:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Generalnie w W107 za tym panelem jest moim zdaniem chlew. Za dużo kabli itp. tam producent poupychał i zdarza się że wlezie coś pod suwak. Wyciągnij popielniczkę, potem stelaż popielniczki (lub tylko poluzuj). Potem zdejmij ten panel i obczaj (panel od dołu trzyma stelaż popiołki a od góry 2 wpusty. Z nimi delikatnie żeby nie ułamać ich ani tunelu bo później zawsze będzie już latał). Suwaki wysuwa się w swoją stronę siłowo.

!!!!!! UWAGA - jak masz klimę to ekstremalnie uważaj żeby nie złamać termopary ktora idzie od sterownika do nagrzewnicy. Ja tak sobie klimę unieruchomiłem ;/

PS.
Jak to nie to to prawdnopodobnie czeka cię ściąganie tunelu aby dojść do cięgien tych dżwigienek. Ja osobiście uważam że to jest jedyne złe rozwiązanie w W107, znaczy konstrukcja tych dźwigienek i okolic.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: czw kwie 21, 2011 6:38 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,podpowiedz jak się dostać pod zegary (wyjąć zegary) oraz jak wyjąć podszybie aby zdemontować nagrzewnicę ,mam problem z klapką od tego suwaka , dzięki


Na górę
Post: pt kwie 22, 2011 5:07 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Zegary wyciąga się banalnie. Zdejmujesz kierownicę. Zegary wyciągasz lub wypychasz z czuciem ale na siłe. Musisz poodkrecac/poodpinać wszystkie szpeja które do nich idą. Nie pamietam czy da sie wyciagnac na tyle zeby je wygodnie odpiąć.

Co do nagrzewnicy to jest mała masakra ;-) jedyny moment kiedy naprawde chciałem to auto podpalić. Niestety własnie czeka mnie to ponownie bo zauwazyłem że się kurestwo rozszczelniło i ucieka mi tam płyn :evil: :evil: :evil: :evil: To jest na tyle francowata robota że powaznie rozważam czy nie zrobic na razie dziadówy i nie odłączyć jej od układu a zamiast niej wpiąć węża :) :-?

W skrócie:
-wyjąć tunel
-wyjąć całą deske rozdzielcza
-wyjac w zasadzie wszystko co za deska jest (masakra)
-wyjac obudowa nagrzewnicy (najwieksza masakra bo cholera nie chce za chiny wyjsc z braku miejsca)
-rozebrac obudowe dostac sie do nagrzewnicy

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: wt sie 09, 2011 11:59 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 08, 2011 1:54 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli się jeszcze za tą naprawę nie zabrałeś to podsyłam link jak wypiąć zegary. A jeśli już jesteś po reperacji to please daj znać bo ja się właśnie biorę za kompleksową naprawę ogrzewania i czeka mnie wyciąganie nagrzewnicy i będę chciał podpytać jak się za to najlepiej zabrać.poz

http://northernresource.com/mercedes/107-odometer.htm

_________________
380 SL '80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl