MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 2:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pt sie 26, 2011 5:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 07, 2011 8:23 am
Posty: 59
Numer GG: 1796396
Lokalizacja: Białystok
MacKuz.....
Napisz ile byś chciał za most z półosiami. W przyszłym tygodniu postawię autko do warszatu to będę wiedział, czy będę potrzebował całego KPL, czy tylko półosi.
Daj znać jaka cena za KPL. To może wezmę "na zapas" ;)

_________________
...na wszystko przychodzi kres...


Na górę
Post: pn sie 29, 2011 8:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 07, 2011 8:23 am
Posty: 59
Numer GG: 1796396
Lokalizacja: Białystok
Mam problem z gazem.
Ostatnio praktycznie jeździłem na benzynie i wszystko było bardzo elegancko.
Parę dni temu zacząłem jeździć na gazie i zonk ....;)

Wiem, że najszybszą metodą jest wywalenie gazu [zlosnik] , ale skoro już jest (BLOS) to niech zostanie...

Przy ruszaniu samochód szarpie tak jakby nie miał paliwa, tak jakbym przemiennie naciskał gaz i hamulec . Jak delikatnie naciskam gaz , albo pozwalam aby auto same się rozpędzało to nie ma takich objawów. Nic się nie dzieje.
Jak już się rozpędzi to też nie ma tych objawów do momentu kiedy nie wcisnę pedału gazu w podłogę. Wówczas raz czy dwa szarpnie, ale jedzie dalej.

Może to nie gaz, więc nie zakładam innego tematu.

Jeżeli możecie to pomóżcie, bo jak zajadę "zielony' do gazownika to każe mi wymienić pół auta.

_________________
...na wszystko przychodzi kres...


Na górę
Post: pn sie 29, 2011 12:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 01, 2007 10:51 am
Posty: 277
Lokalizacja: Warsiawa
Narobiłeś wczoraj siary na forum, ale że od tygodnia świętuję poradzenie sobie z wolnymi obrotami na gazie (IGS) proponuje sprawdzić ten topik:

viewtopic.php?f=24&t=50300&hilit=zawór+powietrza+dodatkowego

Kiedy zawór jest niesprawny, na benzynie poza większym spalaniem specjalnie nic strasznego się nie dzieje.
Po zaistalowaniu sprawnego zmienił się całkowicie skład mieszanki (zrobiło się za bogato).
Dołożyłem jeszcze wariator który wyprzedza zapłon (na gazie) i... jestem w szoku na wolnych obrotach nie ma różnicy między gazem i bezyną.
Spalanie spadło i moc wzrosła. A przy dostrajaniu instalacji zamiast na hamowni to na drodze o mały figiel nie skończyło się „biletem na pokutu” 500 PLN i 10 punktami, ale władza okazała się listościwa.

_________________
C123 280CE


Na górę
Post: pn sie 29, 2011 12:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 07, 2011 8:23 am
Posty: 59
Numer GG: 1796396
Lokalizacja: Białystok
..już nie będę... :roll:

Dzięki. Poczytam i do roboty;)

_________________
...na wszystko przychodzi kres...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl