MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 12:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 20, 2011 7:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:05 am
Posty: 4
Lokalizacja: Pszczyna, Śląsk
chce wymienić filtr paliwa silnik M110 tylko nie wiem gdzie jest!

pomocy!???

pozdrawiam

Piotr

_________________
C123 280CE 79'


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 8:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 27, 2005 12:43 pm
Posty: 1646
Lokalizacja: wawa / okolice
Peter Von Pless pisze:
chce wymienić filtr paliwa tylko nie wiem gdzie jest!
może w garażu gdzieś leży [zlosnik]

_________________
[b]116 280S / 673 + 303[/b]
Turchese Farfalla - 126 '77
miejski cruiser na pedały - UNION '80


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 9:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:05 am
Posty: 4
Lokalizacja: Pszczyna, Śląsk
gdyby tam był to bym go znalazł!
my na Śląsku wiemy co to ordnung! ;)

pozdro

Piotr

_________________
C123 280CE 79'


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 9:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Peter Von Pless pisze:
gdyby tam był to bym go znalazł!
my na Śląsku wiemy co to ordnung! ;)

pozdro

Piotr


Właśnie nie będzie wam krawaciarz docinał.


A filtr obok pompy pod autem.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr wrz 21, 2011 4:07 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:05 am
Posty: 4
Lokalizacja: Pszczyna, Śląsk
THC pisze:
Peter Von Pless pisze:
gdyby tam był to bym go znalazł!
my na Śląsku wiemy co to ordnung! ;)

pozdro

Piotr


Właśnie nie będzie wam krawaciarz docinał.


A filtr obok pompy pod autem.


thx!

w zasadzie mam inny problem niż filtr paliwa!
mianowicie mam problem z odpaleniem wozu!
przez dłuższy czas nie był odpalany po drugie
w baku była sahara! zasilanie tzn akumulator
bez zarzutów! motor działa (sprawdzany po
przez zasilanie paliwem za pomocą strzykawki
wprost do cylindra)!
zanieczyszczany filtr paliwa hmmmmm
pompa paliwowa pracuje słychać ale tak jakby
nie podawała pilaw do silnika po trzecie przeciek
na zacisku przy pompie (foto poniżej)

Obrazek

Obrazek

będę wdzięczny za wszelka pomoc merytoryczną w tym temacie!


pozdrawiam!


Piotr

_________________
C123 280CE 79'


Na górę
Post: śr wrz 21, 2011 6:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Pompa może działac, ale nie podawać właściwego ciśnienia.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: śr wrz 21, 2011 7:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 28, 2010 10:54 am
Posty: 146
A może najprostsze rozwiązanie. Jak miałeś saharę w zbiorniku i wlałeś paliwo, to cały ten syf poszedł na filtry i d...pa. Jeżeli pompa działa, to tak jak kolega wyżej napisał może być za małe ciśnienie z pompy, ale musisz po kolei wykluczać przyczynę tego stanu. Rozpocznij od najprostszej: sprawdż filtry. Pozdrawiam. Janusz


Na górę
Post: śr wrz 21, 2011 7:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 28, 2010 10:54 am
Posty: 146
Jeszcze dodam, że jak masz przeciek na pompie, to może zacisk nie wytrzymał, a trzyma Ci paliwo zabity filtr. Ja miałem tak samo i skończyło sie na płukaniu zbiornika i wymianie filtrów.


Na górę
Post: czw wrz 22, 2011 7:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wymieniałem pompę, która umarła. Kupiłem nowy zamiennik. Pochodziła miesiąc i przestała podawać odpowiednie ciśnienie i d...a. Oddałem do reklamacji i kupiłem następną. Reklamację po analizie pompy uwzględniono, a nowa od 5 lat ma się dobrze.
Te pompy bardzo nie lubią pracy na sucho, nawet krótko trwała praca bez paliwa może powodować zatarcie lub przytarcie (i ciśnienia 5,5 bara nie osiągnie).

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: ndz wrz 25, 2011 8:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:05 am
Posty: 4
Lokalizacja: Pszczyna, Śląsk
dzięki za wszelkie rady i informacje! :)

pozdrawiam!

Piotr

_________________
C123 280CE 79'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl