Witam,
Proszę o pomoc w rozkodowaniu numerów ponieważ sam nie daje rady.
107024-12-001933
Z tabliczki lakierowanej :
600 811 438 466 532 586 590
422 H --- 0
107024 12 2
8E M 703379 81207
Jest to najprawdopodobniej (

) 450 slc z 1973 r. (kiedyś był "złoty"). Mam nadzieje że będzie zgodne z dodatkowym wyposażeniem które ktoś odczyta z powyższych numerów i wrzuci na forum.
Mam również problem z silnikiem, oto zdjęcia nieszczęśnika (był już chyba w 3 lub 4 warsztatach):
http://imageshack.us/photo/my-images/207/0001210.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/5/0001211w.jpg/Problem jest następujący:
Podczas odpalania trzeba wciskać i odpuszczać (tzn. "pompować") pedał gazu ponieważ bez tej czynności kręci, kręci... kręci i w końcu odpali;].
Ale jak już odpali to zaczyna maskować swoją obecność chmurą szarego dymu gryzącego w oczy, płuca i gardło;]. Co więcej lekko rzuca silnikiem tzn. nie chodzi na wszystkich cylindrach. Przyczyną tego jest ciągłe "zalewanie" świec (zgodne z oryginałem). Po oczyszczeniu świec z nagaru chodzi "w miarę dobrze" ale potem zalewa i czynność trzeba powtarzać. Aktualnie jest na 4 elektrodowych boschach i na nich chodzi najlepiej tzn. czynność wykręcania i czyszczenia jest rzadsza

.Olej był wymieniany na nowy i trzyma odpowiedni (Jak na razie) poziom (auto stoi w miejscu i jest tylko odpalane raz na jakiś czas, aż go weźmie nowy mechanik). Silnik na wszystkich cylindrach trzyma odpowiednie ciśnienia. Po nagrzaniu silnik trzyma obroty (jak chodzi na wszystkich cyl. ) ok 700-800rpm.Nie ma większego problemu z wkręcaniem się na obroty.
W miarę możliwości odpowiem na wszelkie pytania.
Czy Forumowicze mają jakąś diagnozę?
Pozdrawiam.