Witam ponownie. Dziś ściągnąłem pokrywę zaworów i okazało się, że wygląda to inaczej niż kiedyś tzn. myliłem się co do ręcznej regulacji zaworów, pamiętam jak kiedyś je ustawiałem, ale od tego czasu silnik był wymieniany spodziewałem się, że będzie pod pokrywą to samo, a jednak nie. W każdym razie zdiagnozowałem co mi stuka w silniku. Nie wiem jak to się nazywa, ale na tej części przytrzymującą dźwigienkę zaworu - na zdjęciu część "C" między punktami "A" i "B" jest luz ok. 1-2mm na 6 zaworach (dźwigienkach), tylko dwa są sztywne bez żadnego luzu (pierwszy cylinder zawór wydechowy i drugi cylinder zawór dolotowy). Dodaję fotki jak to u mnie wygląda i rozumiem, że w grę wchodzi już tylko wymiana wszystkich czterech (nie wiem co to jest) nazwijmy to według zdjęcia AiB. Jeśli tak to ponawiam pytanie czy to co wysłałem w linku z mojego pierwszego posta by przypasowało jak już wiecie mniej więcej jak to wygląda u mnie pod kapą?
P.S. Jak ta część, o której mówię się nazywa?
Załącznik:
DSC_0727.jak-zmniejszyc-fotke_pl[1].jpeg [ 31.48 KiB | Przejrzano 337 razy ]
Załącznik:
DSC_0724.jak-zmniejszyc-fotke_pl[1].jpeg [ 31.84 KiB | Przejrzano 337 razy ]