MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 1:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 18, 2011 2:20 pm 
Offline

Rejestracja: śr sie 18, 2010 10:19 am
Posty: 0
Numer GG: 6762414
Lokalizacja: Warszawa-Ząbki , Lublin
Witam szukam dobrego mechanika od silników om 102 z okolic Lublina proszę o jakieś namiary i opinie
tel 605 38 61 61


Na górę
Post: pt lis 18, 2011 2:52 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kolego - OM to diesle (Oelmotor), M to benzynowce (Motor). Nie bylo OM102, byl M102. Numery diesli zaczynaja sie od 6.

A dobry mechanik z Lublina przeniosl sie do Trzebnicy :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pt lis 18, 2011 3:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
Bukol pisze:
Kolego - OM to diesle (Oelmotor), M to benzynowce (Motor). Nie bylo OM102, byl M102. Numery diesli zaczynaja sie od 6.

A dobry mechanik z Lublina przeniosl sie do Trzebnicy


BUKOL ma racje ale tylko do 1 pierwszej linijki.

Proszę nie wspominaj o [licz sie ze slowami!!!] na M. :evil:

polek pisze:
Witam szukam dobrego mechanika od silników om 102 z okolic Lublina proszę o jakieś namiary i opinie
tel 605 38 61 61


napisz jaki masz silnik i co trzeba,

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
Post: ndz lis 20, 2011 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 8:23 pm
Posty: 66
Numer GG: 2356714
Lokalizacja: Lublin
hej,
czy akurat od tego silnika to nie mogę powiedzieć,
mogę jednak polecić mojego mechanika, który sam od jakiegoś czasu zakochał się w starociach, i ma m.in. w123 200D, lubi te samochody więc ja mu ufam i jak coś daje to wiem, że nie zrobi fuszery, najwyżej powie mi, że na tym się nie zna, albo tego nie jest w stanie zrobić u siebie i akurat nie ma od tego człowieka, któremu by można jako podwykonawca oddać (czyli nie rozbiera mostów i skrzyń biegów na składniki pierwsze), generalnie jednak beczka nie jest skomplikowanym autem więc chyba serce, solidność i jakieś pojęcie wystarczą.
Nie jest też drogi, a kolejna jego pozytywną cechą jest to, że preferuje i poleca części dobrych marek typu lemforder czy spidan.
Mi akurat robił osłony z konserwacją półosi i przegubów z tyłu w moim w123 200D, i generalnie ogląd konserwacja i duperele przy napędzie, u taty łożyska kół, no więcej bym mu dał gdybym nie miał wypadku więc na razie jestem w zawieszeniu.
Generalnie jednak zawsze jak jestem u niego to jakieś porozbierane silniki są, myślę, że ten Twój nie będzie mu straszny, w końcu to stara dobra konstrukcja. Jakieś tłoki, zawory, szlify, regulacje to wszystko z nim.
Telefon na razie wysyłam Ci na priv , po prostu zapytam go najpierw czy by nie miał nic przeciwko gdybym dał jego namiary tak publicznie, na brak pracy nie narzeka, a to wszystko bez żadnej reklamy po prostu wszystko z polecenia. Pozdrawiam.

_________________
w123 200D '82 - signalrot


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl