Z podcieśnieniami najlepiej po kolei

Masz tam w ogóle podciśnienie (sprawdź palcem) i gdzieś ucieka, czy w ogóle nie daje podciśnienia.
Musisz iść od komory silnika do tyłu i po kolei weryfikować wszystko. Pamiętaj że w okolicy ściany grodziowej są zaworki zwrotne (takie plastikowe 'beczki') które też muszą trzymać aby centralny działał. Poza tym jeśli już się za to bierzesz to najpierw wyposaż się w przewody podciśnieniowe (dostępne na allegro, niestyty w innych kolorach), złączki gumowe (trzeba coś pokombinować) i trójniki gumowe (chyba tylko ASO ratuje). Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości co do stanu elementów gumowych to z definicji wymieniaj. Inaczej nie dojdziesz ładu.
Poza tym siłowniki przy fotelach same w sobie się psują (rozszczelniają, lub odkleja część gumowa od metalowej). Warto looknąć.
Od lat tam nie grzebałem więc wszystko co piszę to na 90%, bo pamięć jest zawodna.
A co do Daten Karty to moim zdaniem markerem fabryka sobie coś notowała

Widziałem już takie znaczki.