MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 24, 2013 10:30 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 10, 2010 12:22 pm
Posty: 19
WITAM OTÓŻ MAM TAKI PROBLEM AUTO ZAPALA I GASI SIĘ NORMALNIE ALE PO OKOŁO 3 MINUTACH OD ZGASZENIA DZWIGIENKA STOP PRZY POMPIE Z POZIOMEGO POŁOZENIA PRZECHODZI W PIONOWY GDY NACISNĘ JĄ W POMPIE VACUM SŁYCHAĆ TAKIE TRYKANIE JAK BY UCIEKAŁO POWIETRZE NA POMPIE NIE WIDAĆ ŻADNYCH WYCIEKÓW CO TO MOŻE BYĆ?

AHA JESZCZE JEDNO PYTANIE CZY DO POMPY WTRYSKOWEJ POWINIENEM DOLEWAĆ OLEJ?

_________________
wojteksend
MERCEDES W123 200D 1976
MERCEDES W123 240D 1977
VW PASSAT B5 FL 1,9TDI
PEUGEOT BOXER 2,5D
MERCEDES SPRINTER 318 CDI
AUDI A6 C6 2,OTDI


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 8:41 am 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: śr lip 20, 2011 3:16 pm
Posty: 245
Numer GG: 12793635
Lokalizacja: Zgorzelec
Witamy kolegę. Pierwsza rzecz to nie krzycz!!! Pisz normalnie, a nie wielkimi literami!!! Pozdrawiam.


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 10:09 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 10, 2010 12:22 pm
Posty: 19
ok

_________________
wojteksend
MERCEDES W123 200D 1976
MERCEDES W123 240D 1977
VW PASSAT B5 FL 1,9TDI
PEUGEOT BOXER 2,5D
MERCEDES SPRINTER 318 CDI
AUDI A6 C6 2,OTDI


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 2:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Jeżeli sie nie myle w starszych pompach nie było dźwigienki stop, więc wnioskuje, że masz nowszą odmiane pompy - ona jest smarowana z silnika , nic tam sie nie dolewa.
Mysle, że to normalne zachowanie, w gaszaku nie ma podcisnienia cały czas, poniewaz nie zapalił bys auta. Na skutek napowietrzenia dźwigienka powraca do normalnego połozenia.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 6:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 28, 2010 10:54 am
Posty: 146
darus ma racje. To jest normalny objaw. Jeżeli odpalasz i gasisz normalnie, to nie szukaj problemów. Ja mam w tej chwili problem, bo nie mogę z kluczyka zgasić silnika. Ale to juz przerabiałem rok temu i wiem o co chodzi. Kupiłem nówkę sztukę w inter carsie i po roku dała d....y. Chciałem rozbierać całe podciśnienie w Mietku, no bo przecież nówka sztuka , a tu zonk.
Dobrze jest u Ciebie.


Na górę
Post: śr cze 26, 2013 11:53 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 10, 2010 12:22 pm
Posty: 19
też miałem podobny problem co ty że nie mogłem zgasić odpalić owszem podciśnienie sprawne.Okazało się że dzwigienka stop opadając nie popychała w pompie zaworu odcinającego, gaszak był sprawny wszysko wyglodało na sprawne. na dzwigience było takie zabezpieczenie podkładka jak by, która mósiała sie zsunąć i dzwigienka chodziła do tyłu i przodu po dociśnieciu i założeniu nowej zgasiłem normalnie ,sprawdz jeszcze pod gaszakiem czy widełki sie na tym zaworku nie wygieły bo i tak mogło być.dzięki wielkie za pomoc

_________________
wojteksend
MERCEDES W123 200D 1976
MERCEDES W123 240D 1977
VW PASSAT B5 FL 1,9TDI
PEUGEOT BOXER 2,5D
MERCEDES SPRINTER 318 CDI
AUDI A6 C6 2,OTDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl