Spotkac mozna bylo dlugie W108 (280SEL, 280SEL 3.5, 280SEL 4.5) , ale nigdy nie bylo krotkich W109. Bylo 5 modeli ( 300SEL, 300SEL 2.8, 300SEL 3.5, 300SEL 4.5, 300SEL 6.3) . Mylace moga byc na pierwszy rzut oka 108/109 z silnikiem M130, bo i W108 i W109 w wersji dlugiej z tym samym silnikiem. Roznice sa jednak powierzchowne , bo chocby ten sam silnik w W108 ma oznaczenie 130.980 a w W109 juz 130.981
KarolS1988 pisze:
w tej chwili ładne są tylko 3 sztuki w tej kasie:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-250-se- ... 54737.htmlauto do handlarza z Białegostoku, ktoś z forum kupił od niego auto już w sumie to chyba dwie osoby kupiły tam dwie w108 warto z nimi pogadać o tym aucie
ten również nie wygląda na ulepa jakiegoś :
http://otomoto.pl/mercedes-benz-inny-w1 ... 27585.htmldla mnie najlepszym z tych trzech jest ten :
http://otomoto.pl/mercedes-benz-inny-30 ... 64404.htmlw109 i v8 pod maską cenę troszkę utargować na mały pakiet startowy i fajna fura

Z tych 3 typow dwa maja dennie uszyte tapicerki (250SE, 300SEL), wiec pakiet startowy znacznie rozszerzony. Jedynie oryginalnie wygladajaca tapicerka to na tym nudym bialo-czarnym 280S, do tego w manualu.
Przy tym modelu skup sie na modelach topowych dla 108/109, czyli te ktore byly zrobione w namniejszej liczbie sztuk (ponizej 10000szt. dla danego modelu). Ostatnio na niemieckim portalu przewijal sie jezdzacy w przyzwoitym stanie W109 z Alumotorem (legenda) za 9000EUR. A najrzadsza jest W108 280SEL 3.5 (951szt.) Budzet jednak w tym przypadku to tozszamosc z domem wolnostojacym- wiecznie bedziesz dokladal.