jakub_gozdzik pisze:
motor od 126 5,6 plus manualna skrzynia od W116 (W107) z wersji 350 i dyfer od W116 450SE,SEL z przełożeniem 3.07.
560 to chyba faktycznie najlepsza opcja, ale dyfer 3.07 musiałby być ze szperą, a skrzynia manualna od 350 mogłaby nie przeżyć parametrów 560-tki.
head pisze:
a m100 6.9 wejdzie do w123??
Jak mówią "jak się popieści to się zmieści", ale tutaj nie tylko wymiar jest problemem, ale i ciężar.
marcin280e pisze:
No ale po co to wszystko tzn.swapy,przeróbki....kupa kosztów a efekt mizerny ,i tak pierwsze lepsze Subaru czy inne Quatro będzie lepiej jeżdzić.
Co do kosztów to zależy od tego na co ktoś się zdecyduje, ale w niektórych przypadkach mogłoby to wyjść taniej niż kompleksowy remont M110, tak żeby miał i koni i niutonów tyle co na papierze.
Nie wiem co masz na myśli pisząc o mizernym efekcie, ale domyślam się że nie chodzi Ci tylko o osiągi, jednak idąc tym tropem rozumowania to po co w ogóle kupować 123 z M110, skoro pierwsza lepsza 211 będzie jeździć lepiej.
voytas pisze:
Jedyny plus to chwilowe zadowolenie z objechania kogoś kto się nie spodziewa takiej mocy w "starym padle"...
Doliczyłbym się jednak więcej plusów...