MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 3:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob maja 25, 2013 9:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Wielkie dzięki panowie. Od poniedziałku ruszam dalej z moim Mieciem, poinformuje o efektach :)

Jeszcze jedno jaki olej polecacie do silniczka i do skrzyni automatycznej??


Na górę
Post: sob maja 25, 2013 5:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
ciśnienie na listwie wtryskowej 2 bary.Silnik 4,5 jest wyższy od 3,5 możesz to zobaczyć przy numerach silnika.3,5 głowica prawie na wysokości numerów,4,5 około1,5 cm nad numerami.Ta baryłka to podciśnieniowe podnoszenie obrotów przy włączonej klimatyzacji podciśnienie z niej idzie na aparat zapłonowy,aparat ma dwa wyjścia

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: sob maja 25, 2013 5:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
do skrzyni atf 2 lub atf 3

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: ndz maja 26, 2013 3:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Dzięki wielkie Wujku-T.


Na górę
Post: czw cze 20, 2013 2:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Ciag dalszy mojej walki z moim mieciem. Kolejny problem: samochód pali od strzala ale jak sie rozgrzeje to gaśnie i nie mozna go uruchomić. ostygnie i znow smiga. Macie jakieś pomysły?


Na górę
Post: czw cze 20, 2013 8:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Któryś z czujników temperatury,zalewa wtryskiwacz rozruchowy .Srawdz przerwę na przerywaczu.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 12:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Jak posprawdzać czujniki? zapewne rezystancje?


Na górę
Post: ndz cze 23, 2013 11:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Poprawiłeś luty w sterowniku od całego układu?

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: ndz cze 23, 2013 1:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Nic nie poprawiałem. Myślisz , ze to od tego?


Na górę
Post: ndz cze 23, 2013 11:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Nic nie zaszkodzi jak poprawisz, po tylu latach na pewno będą jakieś zimne luty. Ten sterownik odpowiada za cały uklad, więc jak gdzieś nie będzie napięcia to lipa.
PS. Jak chcesz to mogę ci podeslac trochę literatury na temat D-Jetronica.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: pn cze 24, 2013 6:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Chętnie poczytam. Dzieki.


Na górę
Post: ndz cze 30, 2013 12:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Potrzebuje schemat układu zapłonowego ( podłączenie cewki zapłonowej, kondensatora, i rezystorów? nie wiem dlaczego ale na fartuchu mam 2 rezystory, z czego jeden podłączony.
Jak sprawdzić kondensator i cewkę zapłonową?


Na górę
Post: ndz cze 30, 2013 3:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Kondenstaor sprawdzisz multimetrem(miernikiem) jeżeli ma mierzenie pojemności kondensatorów w swoim zakresie. Takie powyzej 30 zł wszystkie mają ;)

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: pn kwie 28, 2014 3:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:35 am
Posty: 72
Znalazłem schemat podłączenia układu zapłonowego i cewki.

Okazało się ze nie posiadam tranzystorowego modułu rys. pozycja 3.!!!!

Czy można podłączyc inna cewkę z odpowiednią rezystancja żeby sie nie grzała i nie wypalała platyn.
Czy mogę podłączyć cewkę bezpośrednio przez rezystor 0.6 Ohma
Jaką oporność uzwojenia pierwotnego powinna mieć oryginalna cewka?


Załączniki:
zaplon merc.png
zaplon merc.png [ 94.47 KiB | Przejrzano 3128 razy ]
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl