No więc dzisiaj zmieniłem podkładki na te z większym otworem wewnętrznym. Oprócz tego pomanewrowałem kątem wtrysku, ale ostatecznie wróciłem do punktu wyjścia, bo problem kolibania się i arytmii na rozgrzanym pozostał
![[smutne]](./images/smilies/smutne.gif)
. Sam już nie wiem gdzie dalej szukać. Pompa/wtryski ? raczej nie, bo problem występowałby również na zimnym silniku, a tak dzieje się na ciepłym.
Napinacz rozrządu hmmm, też dawałby chyba swoje oznaki na całym zakresie temperatur silnika?
Dodam, że jak autko chodzi sobie na wolnych obrotach z wydechu można wysłuchać takie jakby puchanie...
Po roku czasu poradziłem sobie w końcu ze strasznymi wibracjami podczas przyspieszenia, po drodze wymieniając sprzęgło, tłumiki drgań, podpory, reg mostu, napr. wału itd. a okazało się, że winne były tulje metalowo gumowe tylnego wahacza, 2 sztuki zmieniłem i jest elegancko cicho i bez jakichkolwiek drgań
![[zlosnikok]](./images/smilies/zlosnikok.gif)
Teraz kolejny rok będę się meczył nierównymi obrotami.... jest na to sposób, w tłumie nie wyłączać świateł to będzie chodził równo
