MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 12, 2004 8:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Mam kilka pytań:

- Jaki bak (ile litrów) jest w Mercu W123 240D z 81 roku :) ?
- Jak dobrać się do zegarów. Muszę naprawić licznik przebiegu.
- Dlaczego mimo dobrych bezpieczników, i świecącego się podświetlenia schowka nie działa podświetlenie zegarów. (regulacja natężenia nic nie pomaga) Na początku świeciło się bardzo słabo praktycznie wcale, a teraz już wogóle przestało działać.
- gdzie z Wawie znajdę dobrego blacharza/lakiernika. Chodzi mi o wymianę osłon progów.

Z góry dziękuję...

Pozdrawiam
MercBeginner - już coraz bardziej zaawansowany beginner :)

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Post: pn lip 12, 2004 10:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
MercBeginner pisze:
Mam kilka pytań:

- Jaki bak (ile litrów) jest w Mercu W123 240D z 81 roku :) ?

Z tego co pamietam to 65l
MercBeginner pisze:
- Dlaczego mimo dobrych bezpieczników, i świecącego się podświetlenia schowka nie działa podświetlenie zegarów. (regulacja natężenia nic nie pomaga) Na początku świeciło się bardzo słabo praktycznie wcale, a teraz już wogóle przestało działać.

Moze zepsol sie sterujacy podswietleniem potencjometr albo sie przepalilo podswietlenie

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 12, 2004 11:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Zegary trzeba wypchnąć od tyłu lub wyciągnąć wygiętą szprychą od roweru.W zegarach są dwie żarówki 3W bezcokołowe. Spróbuj ominąć potencjometr, sprawdź kontakty w oprawkach.....

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 13, 2004 4:38 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Antoni Janikowski pisze:
Zegary trzeba wypchnąć od tyłu lub wyciągnąć wygiętą szprychą od roweru.W zegarach są dwie żarówki 3W bezcokołowe. Spróbuj ominąć potencjometr, sprawdź kontakty w oprawkach.....


Problem może tkwić w żarówkach: mogł ktoś kiedyś wsadzić za mocne i ponadpalało/nadtopiło się to i owo. W efekcie światło przez sadzę blednie. Potencjometr też warto sprawdzić.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: wt lip 13, 2004 7:14 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
AMG pisze:
MercBeginner pisze:
Dlaczego mimo dobrych bezpieczników, i świecącego się podświetlenia schowka nie działa podświetlenie zegarów. (regulacja natężenia nic nie pomaga) Na początku świeciło się bardzo słabo praktycznie wcale, a teraz już wogóle przestało działać.

Moze zepsol sie sterujacy podswietleniem potencjometr albo sie przepalilo podswietlenie

100% potencjometr.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl