MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 15, 2004 2:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam wszystkich ci co już mnie znają wiedzą że chce sprzedać w-115, pisałem że silnik mi pada, co się okazało. W poniedziałek coś mnie i ojca tknęło żeby zajrzeć do silnika naszej Mercedes, ściągnąłem pokrywę zaworów, i co się okazało zawory od Dolotu nie miały żadnych luzów :oops: , więc były cały czas otwarte podobnie było z niektórymi zaworami wylotowymi po wyregulowaniu dałem wtryski do sprawdzenia, okazało się że są dobre :lol: , znajomy sprawdził ciśnienie w cylindrach na jakimś przyrządzie własnej produkcji i co… miał mnie czekać remont wskazało 10 a powinno być dużo więcej, ale 10 była na każdym cylindrze :cry: . Trudno ale jeszcze złoże go do kupy i pojeżdżę, więc złożyłem i kręcę bez grzania świec, aby napompować paliwa w przewody i co się stało…….. zapalił :o jakie było moje zdziwienie, nie macie pojęcia, i takim sposobem motorek od poniedziałku chodzi jak zegarek. Mam pytanko do was jakie luzy powinny mieć zawory w tym silniku jest to 200D, ustawiłem na 0,25 wylot i 0,05 dolot, pewnie źle i jeszcze sprawa cięgien to przy pompie które się łączy z cięgnem od przepustnicy w kolektorze dolotowym powinno być no właśnie ja opuściłem je najniżej jak się dało. Proszę o pomoc bo nie wiem czy dobrze zrobiłem.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 7:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Jeszcze raz ja prosze o fachową rade czy dobrze go wyregulowałem [pytanie]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 11:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt maja 21, 2004 10:58 am
Posty: 156
Lokalizacja: 25km na płn.wschód od Jeleniej Góry
mogę tylko podac jakie są ustawienia zaworów w benzynie...o,25 ssące i 0,30 wydechowe...ale diesel?????? 0,5?????? trochę dziwne, może się mylę


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 11:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Darius pisze:
Jeszcze raz ja prosze o fachową rade czy dobrze go wyregulowałem [pytanie]


nie wiem, czy bedzie to fachowa odpowiedź, ale może wyciagniesz z tego jakies wnioski :P
w beczulce 200D (silnik OM615) luzy zaworow wynosza odpowiednio:
na zimno:
- zawór ssący 0,10mm
- zawór wydechowy 0,30mm

na gorąco:
- zawór ssący 0,15mm
- zawór wydechowy 0,35mm

nie wiem czy w 115 jest ten sam silnik, ale jesli tak to masz odpowiedz (jestem pewien tych danych - pochądza z ksiazki), jezeli nie, to musisz szukac dalej. zycze powodzenia i pozdrawiam.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 15, 2004 11:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Takie dane to dobre dane. Jak sobie dobrze przypominam to naklejka na pokrywie zaworów w moim Żółwiu pokazuje 0,10 i 0,35 dla 240D.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
Post: czw lip 15, 2004 11:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
na macmercu jest napisane, ze 115 200D mialy motor OM615, wiec (jesli OM615 w 115=OM615 w 123) sadze, ze te dane regulacyjne beda ok.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 16, 2004 4:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Wielkie dzięki. W najbliższym czasie poprawie te luzy, a jak z cięgnami ktoś coś kojarzy, albo prośba zobaczcie jak jest u was.[pytanie]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl