MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 25, 2004 12:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich!

Czy wiecie co to jest:
kiedy odpalam silnik na zimno pierwsze ok. 8 sekund pracuje idealnie. Poprostu równiutko i słychać tylko stłumiony mruk silniczka. Natomiast po tych 8 sekundach zaczyna się coraz bardziej kołysać, klekotać i co więcej przycinać (jak potrzymam go na ok 2500obr/min przez chwilę to rozgrzewa się i przestaje przycinać ale nadal pracuje nierówno).
Czy może to być kwestia pompy?

- Świece żarowe - nowe.
- Zrobiona regulacja zaworów (długo nie robiona - stały prawie wszystkie)
- Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i oleju - na raz :)
może za dużo szczęscia...?

Pozdrawiam
Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Post: ndz lip 25, 2004 1:03 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
MercBeginner pisze:
Witam wszystkich!

Czy wiecie co to jest:
kiedy odpalam silnik na zimno pierwsze ok. 8 sekund pracuje idealnie. Poprostu równiutko i słychać tylko stłumiony mruk silniczka. Natomiast po tych 8 sekundach zaczyna się coraz bardziej kołysać, klekotać i co więcej przycinać (jak potrzymam go na ok 2500obr/min przez chwilę to rozgrzewa się i przestaje przycinać ale nadal pracuje nierówno).
Czy może to być kwestia pompy?

- Świece żarowe - nowe.
- Zrobiona regulacja zaworów (długo nie robiona - stały prawie wszystkie)
- Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i oleju - na raz :)
może za dużo szczęscia...?

Pozdrawiam
Bartek


Może to być pompa.... kwestia regulacji albo jej zuzycia albo regulator obrotow Ci fisiuje... poza tym świece zarowe nie maja nic do tego bo one pracuja tylko przy rozruchu.

Zawory Ci staly prawie wszytskie??? buhehehe no jeszcze nie slyszalem takiego hitu zeby zawory komus staly... chyba ze starly Ci sie krzywki na walku na okrągło to tak:)) tylko ze wtedy silnik by Ci nawet nie jeknal poza tym starcie krzywek w mercedesie to malo prawdopodobne.

Filtry ok.. dobre zrobiles:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 1:51 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Buhehe :) O.K. jak wolisz. Prosisz i masz: na 50% zaworów skasował się luz ;) A to za sprawą poprzedniego właściciela, który zapewne uważał, że w takim super samochodzie nie trzeba tego regulować.

Pozdrawiam
Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 10:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
Witam
a jak wygląda sytuacja przy odpalaniu na ciepłym silniku???
jak na zimnym ciężko pali lub pracuje nierówno to może układ paliwowy się zapowietrzaa.
masz założony wstępny filtr paliwa??? czy tylko jeden główny
jeśli masz filtr wstepny to najlepiej jak poprsisz kogos o pomoc
niech ktos odpala auto a ty popatrz czy na dojsciu paliwa do pompki nie pojawiają się pecherzyki powietrza jesli tak to szukaj nieszczelnosci w układzie.
innym spsobem moze byc przepompowanie paliwa pompką ręczną przed odpaleniem, zobaczysz jak silnik bedzie sie zachowywał po takim zabiegu
pozdro

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
Post: ndz lip 25, 2004 3:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
wtryskiwacze?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 25, 2004 9:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ciepły silnik pracuje "dobrze". Tzn. trzęsie (traktorek) ale nie przycina. Dzięki za podpowiedź z tym zapowietrzeniem... Wymieniany był ostatnio filtr paliwa wstępny i główny. I od tamtej pory jest taka sytuacja. Niestety również przy okazji była robiona regulacja zaworów więc teraz nie wiem w czym jest przyczyna. Ale co by nie było to silnik nadal na jałowych trzęsie furką więc za 1000km zawory again :(

Dzięki za pomoc i dalej czekam na cenne uwagi!
Pozdro - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl