MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 8:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 24, 2004 11:42 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ?
Pozdrawiam.

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla
MB W123 280E '78 - zolte tablice
MB W124 300CE 24 '90


Na górę
Post: pn lip 26, 2004 8:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Anubis pisze:
Witam, w moim silniku 102 (2.0, 2.3l) panewka na jednym korbowodzie sie stopila, wytarla wal i korbowod. Potrzebuje korbowod bez wytarc. Czy ma ktos moze w zapasie cos takiego za rozsadna cene ?

Mam wal, co do reszty to musze sie rozejrzec - moze gdzies tam sobie lezy [hehe]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 26, 2004 12:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. Nie bede go remontowal. Teraz poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde [usmiech]
Pozdrawiam.

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 26, 2004 12:39 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
To koszty jeszcze urosna, bo oprocz silnika i opsprzetu, moze byc inna obudowa skrzyni, polowka walu i przelozenie mostu.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 26, 2004 12:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Anubis pisze:
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie
(...)poszukuje tak od 2,5l do tak duzego jaki znajde [usmiech]

Tak jak Ci napisal Laudan: lepiej pozostan przy M102*. M123 to nietypowy silnik, rzadki i paliwozerny; M110 tez ma swoje za uszami [hehe]
Ew. mozesz M103 zapodac, ale tam jest (=moze byc) inna pompa nivo, napedzana z paska.. czyli tzw. rarytas [zlosnik]
Jak juz bedziesz chcial duzy silnik, to i wydech bedziesz musial (=powinienes) wymienic, bo ten od M102 bedzie tlumil calosc.. i sie pewnie dosc szybko rozleci [hehe]
Acha - M110, M103 waza nieco wiecej od M102.. czyli moze sie okazac, ze sprezyny na przodzie beda za slabe.

* byly tez wersje 2.5v16.. ale jak takowy znajdziesz, to moze byc wiecej wart niz cale auto. Znalezienie jednak jest malo prawdopodobne

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 26, 2004 1:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Anubis pisze:
Dzieki, niestety koszta remontu tego silnika sa rownie wysokie jak inny silnik w dobrym stanie. (...)

Koszta remontu sa wyzsze (znacznie) niz uzywany silnik.. wiem, bo remontowalem swoje M102, a i silnik nie byl tak wypierdziany jak Twoj [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2004 1:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Po znalezieniu wiurkow z brazu w oleju myslalem, ze panewki w glowkach korbowodow sie wytarly i dla tego klekocze jak diesel. Okazalo sie iz tamte panewki sa w idealnym stanie. To klekotanie, o ktorym kiedys pisalem to poprostu tlok obijal sie o glowice [oczko] , a wiorki z brazu chyba przywedrowaly z olejem jaki poprzedni wlasciciel wlal do silnika ;)
Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych.
Pozdrawiam

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2004 1:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Anubis pisze:
(...)
Najchetniej kupil bym jakies M102, moze byc bez osprzetu bo wszystko mam, a mial bym tez troszke czesci zapasowych.

Kurde, moze zrobie licytacje mojego? Juz 3 chetnych jest, cena zaczyna sie od 1500 zl [hehe][zlosnik]
A tak powazniej - moge sie dowiedziec ile by kosztowal M102 z papierami, faktura, pomiarami cisnienia i gwarancja [ok] Bedzie cos pomiedzy 1200 a 1500 zl

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 27, 2004 5:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Byl bym wdzieczny, chcialem wydac na silnik mniej wiecej 1500. Jeszcze bede szukal, czesci do tego by mnie kosztowaly tez 1500 [usmiech]
Pozdrawiam.

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl