Antoni Janikowski pisze:
Pierwsza dobra rada to: zawsze odpalaj na benzynie.
Druga dobra rada to: zimny silinik rozgrzej do jakiś 60 stopni na benzynie.
3 : nie dopuszczaj do sytuacji żebyś jechał na resztce gazu bo wtedy może kichnąć
4: nie kupuj innych świec jak NGK
5:przewody WN najlepiej Beru albo NGK-żadne inne
6:jak będzie gasł po ostrym hamowaniu to zamontuj stabilizator minimum(to ci wytłumaczę)
7:sprawna sonda lambda gwarantuje poprawną pracę gazu, jej usterka może doprowadzić do uszkodzenia motoru, np. praca na ubogiej mieszance i wypalenie zaworów- kontroluj sondę co jakiś czas(też ci wytłumaczę)
Ad1)Wiem i stosuję się
Ad2)Wiem i w 90% przyp. się stosuję
Ad3)Nie wiedziałem, to mnie zaciekawiło. A co to ma do rzeczy? Możesz mi to jakoś wyjaśnić?
Ad4)Wiem takie kupiłem
Ad5)Mam MB (tzn. z fabryki, chyba, ale na takich kupiłem auto, i są w bdb stanie. nic na nich nie pisze)
Ad6)O właśnie miałem do ciebie się z tym zgłośić. Problem mam następujący: na światłach jak mam wrzucony bieg D i trzymam go na hamulcu to obroty nieznacznie spadają i autem zaczyna bujaś jak statkiem na morzu co z tym zrobić (na luzie tego nie ma)?